/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
lyd i powerpoint
Fra : magnus46
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 09-03-05 00:33

Jeg vil gerne tilføje en lydfil (realplayer) til en powerpoint præsentation. Der er en ny fil for hvert billede og den skulle gerne åbneautomatisk, når det nye dias kommer frem på skærmen - men når jeg prøver at tilføje filen, får jeg altid beskeden, at filen ikke kan genkendes.

Kan nogen forklare mig, hvordan jeg gør?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 00:53

Hej magnus46
Nu er jeg ikke en ørn til dette program, men er det ikke sådan, at det kun er bestemte lydfiler PowerPoint håndterer.
Hos mig når jeg vælger lydfiler kan jeg kun vælge mellem .mid .rmi .wav .aif .aifc .aiff og .au men nu er det også en ældre version jeg har - så måske derfor. Til gengæld kan jeg få dem til at afspille ved hvert nye billede.
Men der kommer sikkert en der ved lidt mere end jeg om emnet, men så har du da lidt at kigge på indtil da.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-03-05 00:56

check hvilke lydfiler der understøttes og brug dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-03-05 00:57

- nå så det var dig der spærrede for at få skrevet bentjuul - men du har ret

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 09-03-05 01:00

RealPlayer er ikke kompatible med ret meget andet end RealPlayer hvis noget så du må i gang med at konvertere hvis du ikke kan finde filen i andre formater.
Her er lidt konverteringsmuligheder: http://www.mp3-converter.biz/rm-to-wav-converter-directory/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 01:17

Udenfor emnet, men er kandu uden emiler i aften ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-05 01:18

Jep!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-05 01:19

Hov, Bent det var sørme inden for emnet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 01:27

Ha, ha,

Kommentar
Fra : magnus46

Dato : 10-03-05 15:01

Tak for svarene - Jeg har nu prøvet konverteringsmuligheden og det virker.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-05 15:16

Jamen det var jo godt!
Hvis en kommentar gav dig løsningen kan du jo acceptere den som svar hvis du har lyst til at belønne med dine 50 point.

Godkendelse af svar
Fra : magnus46

Dato : 10-03-05 17:05

Tak for svaret BjarneD.