/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan ikke få et tomt Word dokument
Fra : Fattig
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 08-03-05 17:23

Når jeg vil åbne et nyt word dokument, åbnes det med et par foto som jeg lagde ind i et dokument forleden dag. Alle nye dokumenter jeg forsøger at oprette åbnes også med disse fotos.
Jeg har forsøgt at finde fejl og rette med office cdén, og forsøgt at systemgendanne, uden at det er lykkedes at få et nyt tomt dokument.
Hvad kan der gøres?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-03-05 17:28

højre klik på ny vælg standart

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-03-05 17:44

Når man åbner et tomt dokument, skal der åbnes en fil der hedder normal
Den ligger i Skabeloner
C:\Documents and Settings\Ditnavn\Application Data\Microsoft\Skabeloner
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-05 17:44

Du skal ind i skabeloner og rette.
start>søg>filer eller mapper> .dot >søg i C:
Hos mig ligger skabelonerne her:
C:\dokuments and settings\application data\microsoft\skabeloner
og den der driller er Normal.dot
Den kan slettes og word opretter selv en ny Normal.dot
Eller du kan tilrette og gemme som normal2.dot
og så gå ind og ømdøbe den gamle Normal.dot til Normal1.dot
nu kan du lave Normaldot2.dot om til Normal.dot og den åbner hver gang som du vil have det.
Virker det rodet så spørg.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 08-03-05 17:57

gør som emesen skriver, det virker nemlig !

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 08-03-05 18:22

Tak for svaret emesen. Det lykkedes da jeg endelig fandt filen: Normal.dot, der skulle jo søges i skjulte filer. Rigtigt tip, jeg slettede filen og nu virker det som før. God og hurtig hjælp,TAK

Kommentar
Fra : emesen