/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
norton firewall 2004 har brug for hjælp
Fra : cbsjanten
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 08-03-05 16:07

jeg har norton internet secrurity på min pc den har kørt med den et halv års tid og alt virked da jeg gik i seng i går men i dag kan jeg kun komme på nette hvis jeg disabler den
jeg har været inde og sætte opsætningen til default men det hjælper heller ikke
er der nogen der ved hvad det kan være eller har set det problem før??????

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 60 point
Dato : 08-03-05 16:59

åben din internet security og se i log filerne om der har været noget mistænklig,

ellers

Gå Offline
afinstaler den og genstart
instaler den igen.

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-03-05 18:02

Default....det er vel ikke sådan at alle porte nu er lukket ?
Hvilken meddelelse kommer der når du forsøger at komme på nettet ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-03-05 18:46

der kommer ingen meddelse desværer men jeg har afins den og lagt 2003 ind det er typisk norton de er ikke til at fjerne fra comp

Godkendelse af svar
Fra : cbsjanten

Dato : 16-05-05 21:21

Tak for svaret Mad_Nuser.