/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Links til "Selvbyg" sommerhuse.
Fra : EazyOne
Vist : 3264 gange
500 point
Dato : 07-03-05 21:28

500 pts. til ham/hende der kan forsyne mig med links til flest mulige firmaer, der leverer færdige, enten "selvbyg" eller "medbyg" sommer-/fritidshuse.
fx. firmaer som: EBK eller Skovbo
Det gør ikke noget at det er udenlandske (fx. finlandske) firmaer, bare de leverer i DK.

Jeg holder dette sprgm. åbent til weekenden.

God jagt

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-03-05 21:39
Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 510 point
Dato : 07-03-05 21:47
Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-03-05 21:58
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-05 22:08

EasyOne

Ok at man søger billigste indkøb, det gør jeg også selv. Man tingene kan også blive for billige. Almindeligvis får man hvad man betaler for. Og måske er det billigt nu og her og måske bliver du tørret. Vi har just i weekenden oplevet en idiot der drøner i avisen og påstår branchen er forpestet af mafia'er og svindel. Skægt nok er samme branche som han hentyder til ekstremt trængt og bestemt ikke plaget af "nye Mercedecer". Kvajet henviser til hans engros pris for usammenlignelige kina-apparater hjemtaget conatinervis med noget nær 0-garanti og markedets ringeste dokumentation. At torsken så udbasunerer sine engrospriser til slutbrugerne viser jo bare hans vid. Skal noget der ligner lovgivning overholdes holder idiotens lal ikke, men nok om det.

Men bevares vil man tørres kigger man kun på pris. Men ved investeringer i sommerhus-klassen tro jeg nu jeg ville fokusere mere på kvali. Læs iøvrigt Jyllands-Posten fra i Søndags. En husbygger (der tilfældigvis lige var tømrer) bortsorterede en stor del sælgere, der mente træ ikke revnede og slog sig.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-03-05 13:39

dova er det svært at gå ind på link http://soeg.jubii.dk/indeks/Shopping/Byggematerialer_Boligdele/Forhandlere AfPraefabrikeredeHuse/ForhandlereAfTraehuse/

der finder du stort set alle de link du har

Kommentar
Fra : nicka

Dato : 10-03-05 08:57

jeg vil også bare lige nævne kongelundshusene.dk - vi har selv lige bestilt et medbyggerhus til bygning her i foråret, efter anbefaling af flere havekolonister.

mvh nicka

Godkendelse af svar
Fra : EazyOne

Dato : 19-03-05 02:31

Tak for svarene og div. mere eller mindre offtopic kommentarer, der sikkert er ment godt.

Dova> Du forstod mit relativt simple spørgsmål, og kom med flest links. Undskyld du måtte vente i en extra uge..men jeg har ikke kunnet finde mit tastatur under bunken af brochurer, som dine links afstedkom!.

1000 tak for hjælpen.

/EazyOne