/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Edderkoppen
Fra : Svinning
Vist : 5990 gange
20 point
Dato : 06-03-05 17:07

Hej jeg kan se at i har snakket om Kabalen edderkoppen og jeg er netop kommet til at slette den, aner ikke havd jeg gjorde. Og det var min ynglingskabale og er meget ked. derfor vil jeg høre om nogle her har den liggende eller kan fortælle hvor jeg kan hente den.?

Venlig hilsen Anette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-05 17:19

Ikke sikkert du har slettet den! Prøv at gå ind under Start > kør og skriv spider Tryk derefter på enter!

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 06-03-05 17:25

ellers kan du i kontrolpanel - tilføj/fjern programmer - tilføj/fjern windowskomponenter - tilbehør og funktioner - markere spil! Så kører det nok igen derefter.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 17:48

Anette er du tilstede lige nu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 18:01

vender tilbage senere

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 19:42

OK Anette er du der.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 20:50

Nå - Anette lægger nok kabaler nu.

Kommentar
Fra : Svinning

Dato : 07-03-05 09:48

nej, jeg var på arbejde... har forsøgt at fjerne og tilføje, alt blev pludselig væk... det er nu tilbage, men kabalen er der ikke... øv!

Kommentar
Fra : Svinning

Dato : 07-03-05 09:54

hurra, den var under kør og tryk spider...:) hvordan får jeg så ikonet tilbage og også de andre der er væk...mon...? spiller i ventetiden.... jubiii...og tak...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 11:55

Søg efter spider højreklik på spider når windows finder den og vælg send til desktop som genvej. Omdøb den til Edderkop og højreklik på iconet og vælg kopier eller klip. Gå der efter ind under Start > Alle programmer! Højreklik på mappen spil og vælg åbn! Højreklik i et tomt område i mappen og vælg sæt ind!

Kommentar
Fra : emmaline

Dato : 27-08-06 06:36

Jeg vil gerne vide hvor jeg finder spillet "Edderkop" gratis!