/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke se hjemmeside korrekt
Fra : hvick
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 06-03-05 13:19

Jeg har det problem, at jeg ikke kan se alt på TDC's hjemmeside, når jeg skal kontrollere min webmail. Jeg kan f.eks. kun se selv "indbakken", og ikke de "bjælker" som skal være til venstre og ovenover "indbakke-billedet". Jeg har prøvet at slette Cookies og midlertidige internetfiler, men det hjælper ikke.
Til orientering bruger jeg Windows XP, Internet Explorer 6.0 og Norton Internet Security, hvis det kan hjælpe med til en løsning.
På forhånd tak for hjælpen og jeg håber virkelig, at der er nogen som kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 13:22

opret bruger øverst th
http://mail.tdconline.dk/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 13:26

eller:
www.mail.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 13:28

Hov jeg glemte at skrive: det kan være du mangler noget java
http://www.java.com/en/download/installed.jsp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 13:29

emesen det er jo samme link når det kommer dertil

Kommentar
Fra : hvick

Dato : 06-03-05 13:29

Jeg er allerede oprettet som bruger, og har ingen problemer med at logge ind. Problemet er, når jeg er logget ind, så kan jeg ikke se alle "bjælkerne". Jeg kan f.eks. godt se indholdet af papirkurven, men ikke tømme den, da jeg ikke kan knappen i bjælken ovenover.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 13:30

emesen ???????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 13:42

Slette i papirkurven - hak i dine mails, og så slet.
Har du heller ikke muligheden for at "flyt markerede mailstil:"
for du er vel logget ind på >>>din personlige side<<<

sorry Miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 13:44

emesen - intet negativt - ville lige vide lidt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 13:46

rigtigt emesen -bruger login skal udfyldes først

Kommentar
Fra : hvick

Dato : 06-03-05 13:52

Jeg ved ikke om I måske har misforstået mig. Jeg er ikke noget superhaj til det her.
Når jeg logger ind på min personlige side og klikker videre ind på "mail", så er det eneste jeg kan se selve "indbakkebiledet" og lige ovenover rullemenuen "flyt markede mails til:" Jeg mangler altså "bjælken" til venstre, hvor man kan klikke på de forskellige bakker mm., samt alt det som plejer at være ovenover, slet, besvar osv. Jeg kan kun se selve "indbakkebilledet" i fuld skærm. Det er ikke sådan at der er noget tomt plads til venstre og ovenover, hvor bjælkerne mangler.
Jeg har Java installeret og så vidt jeg kan se, så virker den på alle andre hjemmesider.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 14:01

prøv lige at trykke F11 et par gange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 14:04

prøv lige at rulle næsten helt ned på siden når du er inde - der sidder resten du leder efter

Mapper
Indbakke - Spam -Kladder -Papirkurv -Sendt

hvem filan ser også nederst først

Kommentar
Fra : hvick

Dato : 06-03-05 14:13

Det hjælper ikke at trygge F11, og jeg kan slet ikke rulle ned på siden.

Jeg har dog lige fået set, at der nederst i vinduet står "Applet Measure started" og hvis jeg dobbeltklikker på det, kommer der et nyt billede frem, hvor der bl.a. står:

Fejl: 'abElement' er ikke defineret

Håber at dette kan hjælpe jer videre, og mange tak for jeres svar indtil videre.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 06-03-05 14:16

Hvis du har Norton Security installeret skal du sla Annonceblikering fra.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 06-03-05 14:17

Ja undskyld, der skal stå Annonceblokering.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 14:24

funktioner - blokering af popup vinduer - indstillinger for blokeringer af popup vinduer - skriv www.tdconline.dk - tryk på tilføj - så skulle du have tilladt tdc i alt der er påkrævet

Kommentar
Fra : hvick

Dato : 06-03-05 14:55

Har slået annonceblokering og popup vinduer fra både i Windows (det plejer den at være) og i Norton Internet Security. Beklager men det hjælper altså heller ikke. Har I andre gode ideer.

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 06-03-05 17:06

Har haft nøjagtigt samme problem, og fik flg. hjælp fra TDC (Og det skal du gøre af og til):
Slå din annonceblokering fra, åbn Explorer - indstillinger og slet "filer " og "cookies". Luk explorer, slå din anonceblokering til igen, og åbn så explorer igen. Voila! (Det kan godt være, du skal prøve et par gange, men det virker!)

Held og lykke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-03-05 17:11

Hvad med at deaktivere Norton Internet Security (Højrklikke og daktivere)og se om siden bliver vist korrekt?
Et sted står der at det er en virus:
http://www.eksperten.dk/spm/497484
Men ellers har du jo TDK`s hotline til at hjælpe dig.
VH Palle Hansen