|
| Kan ikke se hjemmeside korrekt Fra : hvick | Vist : 331 gange 50 point Dato : 06-03-05 13:19 |
|
Jeg har det problem, at jeg ikke kan se alt på TDC's hjemmeside, når jeg skal kontrollere min webmail. Jeg kan f.eks. kun se selv "indbakken", og ikke de "bjælker" som skal være til venstre og ovenover "indbakke-billedet". Jeg har prøvet at slette Cookies og midlertidige internetfiler, men det hjælper ikke.
Til orientering bruger jeg Windows XP, Internet Explorer 6.0 og Norton Internet Security, hvis det kan hjælpe med til en løsning.
På forhånd tak for hjælpen og jeg håber virkelig, at der er nogen som kan hjælpe mig.
| |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 06-03-05 13:22 |
| | |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 06-03-05 13:26 |
| | |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 06-03-05 13:28 |
| | |
| Kommentar Fra : hvick |
Dato : 06-03-05 13:29 |
|
Jeg er allerede oprettet som bruger, og har ingen problemer med at logge ind. Problemet er, når jeg er logget ind, så kan jeg ikke se alle "bjælkerne". Jeg kan f.eks. godt se indholdet af papirkurven, men ikke tømme den, da jeg ikke kan knappen i bjælken ovenover.
| |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 06-03-05 13:30 |
| | |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 06-03-05 13:42 |
|
Slette i papirkurven - hak i dine mails, og så slet.
Har du heller ikke muligheden for at "flyt markerede mailstil:"
for du er vel logget ind på >>>din personlige side<<<
sorry Miritdk.
| |
| Kommentar Fra : hvick |
Dato : 06-03-05 13:52 |
|
Jeg ved ikke om I måske har misforstået mig. Jeg er ikke noget superhaj til det her.
Når jeg logger ind på min personlige side og klikker videre ind på "mail", så er det eneste jeg kan se selve "indbakkebiledet" og lige ovenover rullemenuen "flyt markede mails til:" Jeg mangler altså "bjælken" til venstre, hvor man kan klikke på de forskellige bakker mm., samt alt det som plejer at være ovenover, slet, besvar osv. Jeg kan kun se selve "indbakkebilledet" i fuld skærm. Det er ikke sådan at der er noget tomt plads til venstre og ovenover, hvor bjælkerne mangler.
Jeg har Java installeret og så vidt jeg kan se, så virker den på alle andre hjemmesider.
| |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 06-03-05 14:04 |
|
prøv lige at rulle næsten helt ned på siden når du er inde - der sidder resten du leder efter
Mapper
Indbakke - Spam -Kladder -Papirkurv -Sendt
hvem filan ser også nederst først
| |
| Kommentar Fra : hvick |
Dato : 06-03-05 14:13 |
|
Det hjælper ikke at trygge F11, og jeg kan slet ikke rulle ned på siden.
Jeg har dog lige fået set, at der nederst i vinduet står "Applet Measure started" og hvis jeg dobbeltklikker på det, kommer der et nyt billede frem, hvor der bl.a. står:
Fejl: 'abElement' er ikke defineret
Håber at dette kan hjælpe jer videre, og mange tak for jeres svar indtil videre.
| |
| Kommentar Fra : hvick |
Dato : 06-03-05 14:55 |
|
Har slået annonceblokering og popup vinduer fra både i Windows (det plejer den at være) og i Norton Internet Security. Beklager men det hjælper altså heller ikke. Har I andre gode ideer.
| |
| Kommentar Fra : hbirk |
Dato : 06-03-05 17:06 |
|
Har haft nøjagtigt samme problem, og fik flg. hjælp fra TDC (Og det skal du gøre af og til):
Slå din annonceblokering fra, åbn Explorer - indstillinger og slet "filer " og "cookies". Luk explorer, slå din anonceblokering til igen, og åbn så explorer igen. Voila! (Det kan godt være, du skal prøve et par gange, men det virker!)
Held og lykke
| |
|
Hvad med at deaktivere Norton Internet Security (Højrklikke og daktivere)og se om siden bliver vist korrekt?
Et sted står der at det er en virus:
http://www.eksperten.dk/spm/497484
Men ellers har du jo TDK`s hotline til at hjælpe dig.
VH Palle Hansen
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|