/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program
Fra : johnl
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 06-03-05 08:29

Jeg ville gerne om der var en som kunne hjælpe mig med et program hvor jeg kan lave mp 3 filer så de kan lægges ind i en mp 3 afspiller .

mvh Johnl (-:

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 60 point
Dato : 06-03-05 08:57

Det er der mange programmer der kan. Jeg bruger selv CDEX http://cdexos.sourceforge.net/downloads.php
mvh
Janus

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 06-03-05 09:01

Tak for svaret JanusN.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 06-03-05 09:23

Det var helt fint men er der ikke et på dansk da mit sprogforbrug ikke er til andet en dansk..
mvh Johnl

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-03-05 09:44
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 09:47

Jeg mener nu også du gøre det med Mediaplayer 10 !

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp?displang=da

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-03-05 09:51
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 09:58

Du gør således i Mediaplayer 10 (..kommentar af Soran fra et andet spørgmål) :
Citat
Sæt CDen i og vælg fanebladet "Kopier fra CD"... Under "Funktioner" > "Indstillinger" er der også et faneblad, der hedder "Kopier musik fra CD"... Her kan du vælge, hvor den skal gemme dem, at det skal være mp3 og hvilken kvalitet der skal gemmes i...

CDex bruger du således :
Citat
Hent programmet fra min hjemmeside : http://home20.inet.tele.dk/friheden/zip/cdex_140b4.zip

Du lægger bare alt indholdet i en mappe du opretter til formålet; f.eks c:\programmer\CdEx

Fidusen er at programmet ikke går ind og piller ved din reg.bas

1.) Udpak *.zip filen med WinZip gem indholdet i en mappe du har oprettet til formålet f.eks. = c:\programmer\CdEx
2.) Lav/tilføj en genvej til : Cdex.exe filen i denne mappe = c:\programmer\CdEx\Cdex.exe

Thats all ;-)

Programmet kan også optage via line-in, så du kan optage dine gamle LP'er fra stereoalæget og gemme i MP3 eller WAV.

</MOLOKYLE>