/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
perlesyning og corsagefremstilling
Fra : ladies
Vist : 4860 gange
100 point
Dato : 05-03-05 13:26

er der nogen der ved hvor jeg kan købe/downloade mønstre til perlesmykker eller andre smykker.

jeg er meget intresseret hvis der er et sted hvor man kan købe sæt hvor der er perler opskrift(fremstillingsanvisning )må også være andre opskrifter og matrialer til smykkefremstilling end perler '
jeg søger også en side eller firma hvor man kan købe snitmønster evt matrialer til fremstilling af corsager oogså corsage til hofteholder
ladies

Kommentar
Fra : zikka

Dato : 05-03-05 14:24

hej

kender intet til perler - men stof 2000 har et gnaske udemærket mønster til corsager, hoteholder er straks værre, har endnu ikke fudnet et sted hvor jeg har kunnet opdrive de der lukke dims man sætter strømpen fast i.

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-05 16:22

og de gnaskede og de gnaskede, men det var jo osse corsager - lækre sager.
ladies, der findes på biblioteket de lækreste bøger med smukt undertøj osv.
hos terapi & hobby kan du finde bøger opskrifter osv. ellers er der en skøn en her www.creativcompany.dk
held og lykke
...aase

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-03-05 16:25

Peters Resthal har perler og mønstre.
Prøv deres side: http://www.stofogstil.dk

Memuel

Kommentar
Fra : Nuser2

Dato : 06-03-05 07:31

Hej
Vedr. perlesyning kan jeg helt klart anbefale http://www.dorthes-hobbystue.dk/ eller http://www.jm-perlen.dk
Der finder du et stort udvalg af perler og hvad der ellers hører til. Og begge steder giver de en fin service
Hvis du kigger under dorthes hobbystue under "inspiration" og så perlesyning eller smykke ideer ligger der nogle mønstre på forskellige ting
Med venlig hilsen
Nuser 2

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 07-03-05 19:15

altså undskyld ladies, jeg kan se, at det ser komplet #### ud med det der gnaske, men jeg kunne ikke modstå at drille zikka med den herlige skrivefejl.
...aase

Kommentar
Fra : zikka

Dato : 07-03-05 20:22

gab... man har travlt, skal ud af døren, får ikke rettet tastefejl og straks er der en som intet har at sige som bare skal kommenter andres fejl.

Hvis nogen ved hvor man kan få de der hofteholder dimser er du/I velkommen til at komme med et link *S*

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 07-03-05 22:20

godt ord igen zikka - det var ikke ondt ment.
...aase

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 08-03-05 06:23

et par udenlandske sider med gratis opskrifter.

beadwork.about.com
og
www.allcrafts.net/jewelry.htm

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 21-08-06 21:44

Tak for svaret aasenissum.