/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bedste Danske 80'er hits
Fra : MaF1a
Vist : 8120 gange
50 point
Dato : 05-03-05 00:54

Hvad er de/det bedste Danske 80'er hits.. i stil med:

Tilbage nu.
Den jeg elsker..
Indianer
Jonathan
Jeg vil la' lyset brænde....

Hvad er der ellers

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 05-03-05 01:26

video video den kører nat og dag

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 05-03-05 08:37

Dodo And Dodo's- sømand af verden & Giv mig hvad du har. Thomas Helmig- Nu hvor du har brændt mig af. Gnags-Den dejligst Morgen. Tv 2- kys det nu (fra Cd Satans liv). Lars Hug- Elsker dig for Evigt. Anne Linet-Forårsdag++++mfl.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-03-05 11:14

Sebastian: Romeo - Dieters Lieder: Dig og mig - Søs fenger: Hvor end jeg går hen - Lars Lilhold: Kald det kærlighed - Mivhael Falch: Sommer på vej - Rocazino: Ridder lykke - News: Jeg elsker dig - Lis Sørensen: Tæt på ækvartor - TV2: Lanternen - One Two: Den bedste tid - Ray Dee Ohh: Mandags-stævnemøde

Kommentar
Fra : MThuroe

Dato : 05-03-05 12:16

Malurt: Superlove - Sanne: Kærligheden Kalder - Sneakers: Sui-sui, Billie-boy, Johnny på Havet - Anne Linnet: Glor på Vinduer, Marquis de Sade - Back to Back: Jonathan - Gnags: Vilde Kaniner, Slingrer ned ad VEstergade - Laid Back: Sunshine Reggae - Tøsedrengene: Sig Du Kan Li' Mig, Ud Under Åben Himmel - plus et par Kliché numre, som jeg ikke i skrivende stund kan huske titlerne på.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 06-03-05 10:28

Gangway: My girl and me
Naïve: Marble afternoon
Lars Hug: Kysser himlen farvel
Tv-2: Natradio

Kommentar
Fra : camved

Dato : 16-03-05 22:19

Dodo & The Dodos - Vågner I Natten - Sømand Af Verden - Bambi På Glatis osv.
TV2 - Bryllup (eller noget i den stil...) - Bag Dukkede Ruder
???? - I am flying (fra havregrynsreklamerne, men den er nok blevet lavet i 90'erne)
D-A-D!!!! - Alle deres 80'er sange som It's After Dark - Bad Crazyness - Grow Or Pay osv.
Anne Linnet - Barndommens Gade
????? - Video, Video

Kommentar
Fra : MThuroe

Dato : 17-03-05 20:31

Camved>> Flying er lavet af Nice Little Penguins, Video-video er lavet af Brixx

Kommentar
Fra : camved

Dato : 18-03-05 18:17

Jepper... Kan jeg godt huske, nu når du lige nævner det:D

Kommentar
Fra : carlo65

Dato : 22-04-05 18:01

Sneakers med : Sui Sui og One Two med: Billy Boy og Den bedste Tid... de minder nemlig meget om 80'ernes største gruppe TOTO!!!