/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Touring Camp'en...............
Fra : hms
Vist : 879 gange
50 point
Dato : 04-03-05 21:59

Hej.

Nogen i gruppen der har et par billeder der repræsenterer MC Touring Camp'en godt.

Det er i forbindelse med et træf der afholdes d.27 Maj, og jeg vil i den anledning udsende et nyhedsbrev til de tilmeldte, så man kan se lokaliteterne.

m.v.h.
hms
www.eliminator.dk
schack@tdcspace.dk

Accepteret svar
Fra : Lilleclaus

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-05 14:35

http://home2.inet.tele.dk/hebr/mctcamp.htm

her er måske lidt du kan bruge ..men ellers så har Touring camp jo oz en net adresse med åbnings tider og priser
mc hilsen Lilleclaus

Kommentar
Fra : hms

Dato : 06-03-05 09:32

Hej.

Her prøvet at kontakte Touring Camp'en direkte, og fik også svar tilbage, men desværre havde de ikke billeder fra Camp'en, hvor utroligt det end lyder.

m.v.h.
hms

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 14-05-05 10:30

Tak for svaret Lilleclaus.