/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Sony DCR-HC 39E
Fra : Horst
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 04-03-05 19:10

Jeg har købt ovennævnte på internettet. Det er ikke leveret endu.
I specen står bl.a. "analog ind = nej.
Det næstbedste kamera i serien har "analog ind = ja.
Hvad betyder "analog ind" i dette samhæng. Skal jeg ændre mit køb ?

Mvh.
Horst

Accepteret svar
Fra : lejy32

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-05 08:00

Hej Horst, analog ind betyder bare at du kan optage fra din vhs videomaskine eller fjernsynet, så hvis du ikke har brug for det, er det lige meget. :0)
Mvh. lejy32

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 05-03-05 18:31

Tak for svaret lejy32. Nu er jeg på det rene med og købeden førstnævnte maskine.
Mvh.
Horst