/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
epson style photo r200
Fra : dogmadk
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 04-03-05 15:34

ja lige den jeg har fået fat på en nu men hvad for driver programmer er de rigtige for at lave print på skiver er der nogen der kan besvare dette ville det hjælpe mig rigtigt med
meget gerne med link mm

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 05-03-05 11:03

Den medfølgende CD til R200 indeholder "Epson Print CD", så hvis du har installert alle programmer, skulle du kunne skrive direkte til en cd, som du har lagt i din slæde.
Har du ikke printbare cd'er, så klæb en almindelig label på cd'en, inden udskriften.

God fornøjelse, det bliver virkelig pænt.

arvig

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 05-03-05 15:59

hej igen ja jeg får først min dc med de driver på tirsdag men jeg har hentet driver på nettet og den er instaleret men den har også fyld blæk på som den nu skal men så vil den bare ikke en skid så jeg ved faktisk ikke lige hvad jeg nu skal prøve

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 14-03-05 10:12

jeg ved ikke hvad jeg gør galt men ja der er totalt nye patroner i den men jeg får bare ingen farve ud på test sider og jeg har rodet godt rundt i den printer nu er der nogen der kan hjælp mig der hvad jeg skal gøre ved det ?
den er ikke særlig gammel den er fra den 30-12-2004.
så det kan da ikke passe at den ikke er til noget som helst ?