/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
katalog Cd/DVD
Fra : pepsimax
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 04-03-05 13:55

Hej
hvad er det bedste program til at katalogiserer sine cd/dvd

mvh

pepsimax

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-05 15:17

WhereIsIt er efter min mening et af de bedre men de afhænger igen af hvad du vil have muligheder med dit katalog bagefter, om det f.x. skal være simpel tekst baseret søgning, eller om du skal kan se miniature udgaver af f.x. billeder du har på CD/DVD. Det er lidt det samme som at en familie med barnevogn jo ikke køber en Porsche, men en stationcar

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 03-05-05 13:21

Hej pepsimax

Ikke for at blande mig eller lege betjent, men....

Har kennybear ikke fortjent at du lukker spørgsmålet og giver ham de 100 point, nu da du selv har tjent 250 point på svaret her: http://www.kandu.dk/dk/spg/62296

-Ole

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 03-05-05 15:11

Hehe den havde jeg alligevel ikke luret oleeliasen men tak for politi arbejdet!

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 04-05-05 19:05

Hej oleeliassen

Undskyld
min forglemmelse selvfølgelig skal jeg lukke spørgsmålet
mvh
Pepsimax

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 04-05-05 19:06

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 04-05-05 23:41

ingen årsag pepsimax, er bare glad for det ku' hjælpe