/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Service Pack 2 Hjælp
Fra : otto65
Vist : 462 gange
220 point
Dato : 04-03-05 12:24

Kan ikke installere SP2, når jeg prøver spørger den efter atapi.sys i mappen C:\WINDOWS\system32\drivers, men den ligger der jo allerede. Nogen der kan hjælpe, da jeg meget gerne skulle have SP2 installeret.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-03-05 13:37

Hej

Kan du ikke bare henvise til det sted hvor den ligger?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-03-05 14:30

bare lige lidt..
har du renset for spyware og virus først
hvor stor er din sp2 fil. skulle gerne være 258 MB (271.072.488 byte)
- ved ikke om det er noget med det.
ellers må du vel reparer windows.
boot op på windows disken.
vælg ny installation. og når den siger at den har fundet en tidligere installeret windows, reparer du denne.

Kommentar
Fra : otto65

Dato : 04-03-05 15:10

>Bjarne_H< Har prøvet at henvise til stien men det hjælper.
>snaptil< Har tjekket for spyware og virus og har ingen af delene. Har nu prøvet at reparer Windows, den fandt også en stribe fejl, men kan stadi' ikke installere SP2. Kan jo også bare installere XP på ny, men så mister jeg jo en hel del, det er jo ikke alt jeg kan tage backup af, men meningen var jo også at undgå at starte helt forfra.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 220 point
Dato : 04-03-05 15:11
Godkendelse af svar
Fra : otto65

Dato : 04-03-05 15:17

Tak for svaret dk. Havde DAEMON Tools installeret, fjernede den og vupti, helt kanon 1000 tak.