/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
video
Fra : snusi
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 03-03-05 16:42

Hej

Findes der nogle gode videoer med hunde? Jeg tænker på opdragelse osv, ikke film

snusi

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 03-03-05 16:58

Hej Snusi
Har mest forstand på katte, men se nederst på dette link;
http://www.hunde-info.dk/opdrag.shtml
Der skulle være en Film du kan købe om opdragelse af vuffelivov.
MVH
Flemming og Lone

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-03-05 21:03

Har du prøves på det lokale bibliotek?

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 03-03-05 21:20

ja, men eftersom det er flere dage siden jeg ringede til dem, hvor de sagde at de ville undersøge om det findes og de ikke har givet lyd fra sig, regner jeg ikke med at høre mere, derfor ville jeg prøve om jeg selv kunne finde noget. Det ser dog ikke helt nemt ud må jeg konstatere.

snusi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 03:32

Hej Flemmin & Lone gå lige ind i denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/61726

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 03:39

Snusi

Søg på Google. +Hunde +Opdragelse

Så får du masser af relevante svar.

Lær at bruge Google. Det er mit bedste råd til dig. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 04-03-05 08:36

arne

Jeg har søgt på Google, men det er ikke bøger og alm læsning om opdragelse og adfærd om hunde, det er videoer om dette.

Og mht Google, så bruger jeg den altid før jeg spørger, men har ikke fundet noget denne gang

snusi

Kommentar
Fra : flemming48

Dato : 04-03-05 14:10

Du kan f.eks. lave en søgning hos bibliotekerne via www.biblioteksbaserne.dk eller www.bibliotek.dk

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-05 14:34

Jeg har ved en søgning på www.bib.dk fundet følgende:

VIDEO+BOG
Hunden - ulven ved din side
Roger Abrantes, Vibeke Vogel
1994. 1 kassette (VHS) l bog ; 119 sider, illustreret
Forlag: Borgen
Emne: hunde ; hundedressur ; dressur
Opstilling i folkebiblioteker: 63.67
Bog: af Roger Abrantes
Video: forfatter & instruktør Roger Abrantes ; manus & tilrettelægger Vibeke Vogel
Litteratur: side 299-302
ISBN: 87-21-00119-7

Og Denne:

VIDEO
Hund og hvad så?
ide & manus CD Film & Dansk Kennelklub, tilrettelæggelse: Per Hector
1994. 1 kassette (VHS), hi-fi, stereo
Forlag: CD Film
Emne: hundehvalpe ; hunde
Opstilling i folkebiblioteker: 63.67
Præsentation af hundetyper og udvælgelse af hvalp. Den første tid hjemme hos den nye familie. Hvordan undgår man problemer og kommer dem i forkøbet med god og lystbetonet hvalpetræning? Gode råd fra dyrlægen. Hunden i det daglige. Motion og leg, agility, lydighedstræning, brugshundearbejdet og jagt. Børn og hunde
På omslaget: Valg af hund, hvalpetræning, kost, pleje og gode vaner,
På bagsiden af omslaget: Selskabshunde, brugshunde, jagthunde

Og Denne:

VIDEO
Din hund : som hvalp og unghund
Danmarks Civile Hundeførerforening
1993. 1 kassette (VHS)
Forlag: Total Film & TV ApS
Emne: hunde ; hundedressur ; hundetræning
Opstilling i folkebiblioteker: 63.67
Baseret på bogen: Din hund. Af Sven Järverud og Gunvor af Klinteberg-Järverud

Udskriv denne kommentar. Tag den med på biblioteket. De kan sikkert skaffe en eller flere af dem hjem til dig.

Venlig hilsen Arne Jakobsen

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 04-03-05 15:56

Tak for svaret arne.jakobsen.

Det tror jeg bestemt jeg kan bruge. Smutter straks på biblioteket.

snusi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 16:28

OK snusi. Husk linket til www.bib.dk - Det er god side at søge på uanset om det drejer sig om Musik, Bøger, Videoer, Noder eller You name it. Lær dig at bruge siden, det vil du blive glad for. Venlig hilsen Arne J. :)