/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vejr situation???
Fra : Toupie
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 02-03-05 20:41

Jeg sidder her på mit arbejde i Holbæk og ville meget gerne hjem til Slagelse, men bliver frarådet at køre hjem .....nogen påstår at vejret er for dårligt

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan vejrsituationen er i og omkring Slagelse??? Er det ligeså slemt som her i Holbæk??

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 60 point
Dato : 02-03-05 20:48

Min lokalradio dækker Slagelse. Der er brun sæbe over det hele, du skal ikke køre

hvis du på nogen måde kan undgå det.........................og du må heller ikke for mig.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 20:53

Keldd jeg haaader bare brun sæbe, specielt på vejene

Hvis jeg ikke må køre for dig, så må jeg jo hellere blive

// Toupie

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-03-05 20:53

Hej Toupie.
Keldd har ret. Du skal ikke køre, hvis du på nogen måde kan undgå det. Selv om du sikkert kører godt nok, så er vejene fulde af tumper, der ikke har fundet ud af at det er glat, og andre, som synes det er sjovt at køre ræs og skride rundt på vejene.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 20:57

Jernladyen, jeg har mulighed for at blive (mangler bare min tandbørste).

Jeg kørte til Helsingør i går (fra Roskilde) og det tog 3 1/2 time så jeg er en hærdet kører men véd godt hvor tumpet andre kan té sig i trafikken

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 21:02

Du må godt låne min tandbørste Toupie.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:06

Ihhh tak Emesen du er altid så sød og betænksom Hvornår og hvordan kommer du med den??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 21:19

Jeg kommer straks med tandbørsten......................hvis jeg må for Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-03-05 21:20

Hr. Emesen kommer om lidt Toupie, han tager cyklen.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-03-05 21:23

Det der nu intereserer mig er om du er sikker på du kan holde varmen der hvor du er??

Ellers kan...nah, jeg håber sandelig du kan finde en dyne.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 21:27

www.trafikken.dk
Ser ud som om der er snefygning mellem Holbæk og Slagelse!

Jeg er på vej med en elektrisk tandbørste!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:32

Emesen, glæder mig til du kommer

Keldd, jeg håber sandelig også jeg kan finde en dyne, men det tror jeg nu godt jeg kan ellers er der et lækkert tæppe lige her i sofaen

Tedd, du mener ikke du er for langt væk?? nåhh jaaa kommer jo an på hvor du er på vej hen med den tandbørste

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:37

Tedd tak for linket det site kendte jeg ikke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 21:38

Øh - der er dukket et lille problem op.
Vi har kun een tube tandpasta og den må jeg ikke ta' med så langt væk.

Tedd - du bliver aldrig færdig med at rydde sne med den børste.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 21:38

Min Braun kan både feje sne, trække nødstedte kvinder op af grøfter, lave sikre rundkørsler, buskrydde, og børste tænder!

Øh sejler der ikke stadigvæk færge til holbæk??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 21:39

Du kommer da bare tandpasta på hjemmefra, Emesen!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:41

Emesen, tandpastaen er ikke noget problem, det er der masser af heroppe he he

Tedd, nope ingen færger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 21:42

Der er såmen altid plads til overnattende/indesneede børster hér hos mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 21:44

Jo der sejler en færge til Holbæk..................fra Orø

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-05 21:45

prøver at finde en der kan holde alle de børster væk fra toupie

her er det foriøvrigt ikke brun sæbe - her er lavet glidebaner !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 21:46

..over Orø og ud til Kabelfærgen på den anden side.

Hils på vejen, når I passerer Bjergby

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:47

Emesen, kalder du den pram for en færge?

Molo, nu skal du ikke få alle børsterne til dig - det er jo mig der skal bruge dem

Kommer jo nok også til at mangle et par rene trusser, vil ikke gå uden Nogen der vil være behjælpelig med det???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 21:47

Bybjerg ... hedder den vist ?

Dét er sgu mange lange dage siden jeg var på fisketur dér !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:48

Miritdk, bare jeg får én så må du godt holde alle de andre væk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 21:49

Nåeh! Så tar jeg bare hurtigfærgen Århus - Orø!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-03-05 21:49

Hej Toupie. I mangel af bedre kan du bruge en finger og noge salt. Og så er det ikke engang løgn. Velbekomme

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-05 21:50

gør mit bedste Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 21:50

Jeg måtte vende om igen. Næste gang tænker jeg mig om inden der følges et godt råd fra tedd.................tandpastaen røg op på forruden og da jeg skulle tørre det af på den duggede rude - blev det hele hvidt af skum. Så jeg måtte bakke hele vejen hjem igen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-05 21:50

Bliv hvor du er Toupie alle disse børster, der tilbyder både dyner, tandbørster og husly har med garanti skumle hensigter!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 21:50

Pas nu på Toupie!! Ellers kommer Molo med G-strengen! Hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 21:52

[hør] Heeeeiiii... miritdk : Fik du læst mit lille tip ?

http://www.kandu.dk/dk/tip/10713

Jeg kom sådan til at tænke på dig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 21:52

Tandpasta er forøvrigt osse godt til indvendige ridser på forruden, Emesen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 21:54

Jeg ka' også komme at trække dig fri

...når jeg har taget et par armbøjninger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:54

Jernladyen, ja det råd kom min chef også med, så det prøver jeg nu Emesen er kommet så galt afsted med tandpastaen og Tedd kommer aldrig frem hvis han tror han kan tage dén færge

Creamygirl, hvor galt kan det gå....jeg arbejder på en institution for sindslidende, så jeg kan vel nok holde dem stangen, skumle hensigter eller ej

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:55

Molo, er du hurtigere end Falck??? ..er altså helst fri for G-strengen Molo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 21:56

Det er ellers en brugt bil jeg har, som kommer fra Aarhus, oprindelig med indvendige vinduesviskere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 21:57

Toupie -> Jeg skal ærligt indrømme : Jeg er ikke særlig hurtig til at komme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:58

Molo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-05 21:58

MOLO !!!!!!!!!! Du burde vide at jeg ville blive bange for den glatte side

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 21:59

Emesen det må være en speciel Århus model

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 22:01

Luk nu det her kedelige spørgsmål!! Har jo sagt jeg er på vej!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:01

miritdk -> Aha... noname disk's ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-05 22:02

hehe! Næ helt galt går det nok ikke så Toupie. Kan man håndtere psykoser, så kan man vel også håndtere en håndfuld tåbelige kanduer, der tilbyder deres assistance i form af dyner og tandbørster piece of cake!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:02

Ja det er fordi de siger brrrmmrtzztbrrrrummm når der køres og så er de nødt til at tænde for de viskere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 22:03

Tror osse jeg kan finde et par trusser på vejen!! Skal de være helt rene?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:03

Hold kæft... dét var sgu en dårlig vitz !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:04

Tedd søde, hvornår tror du så du er her????? Bare så jeg kan have kaffen og Ferrero Rochers klar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:04

Bedre end at sidde fast i den gule sne på Istedgade

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-03-05 22:05

Æhæm, der var det øh der med de der trusser du æh skulle have lidt æh øh hjælp til,

bare sig til, jeg er med på den værste.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:05

Det er ikke en vitz [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:06

Toupie -> tedd kommer; når tedd kommer

...hurtigt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:06

Creamygirl jeg syntes nu ikke de er tåbelige - jeg syntes da de er søde sådan at ville hjælpe en quinde i nød

Emesen, lige nu sidder jeg og forestiller mig Tedd bag rettet, så det var ikke pænt skrevet

Tedd JA TAK de skal være HELT rene

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:07

Keldd, kan du leverer dem rene???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:08

Molo, jeg håber ikke du taler af erfaring og hvis du gør, så vil jeg ikke høre mere

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:08

Hovsa - er Tedd fra Aarhus..................det tænkte jeg ikke på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:09

Toupie -> Keldd kender kun til kjoler (røde) !

Takket være miritdk (str. 43 og op )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-03-05 22:10

Nå, skal du have dem PÅ.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 22:10

Så nytter det nok ikke at erobre nogle på vejen! Hmm? Måske den toldfri butik på færgen har nogle?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:12

Kan I høre; vi er gået ind i Marts ? Molokyle har lagt afholdenheden på hylden

</FF>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-03-05 22:12

Er jeg den eneste der ikke får mail???
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:12

Keldd ja tak

I er altså et kønt par i 2 Keldd og Molo - Molo i G-streng og Keldd i rød kjole.....har I prøvet at bytte????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:14

Keldd jeg får heller ikke nogle...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 22:15

Synes de skal morphe istedet for at bytte! Nå nej det ville blive en Moldd!!! Ikke så godt!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-05 22:16

får heller ingen mails
og hoooooooooooooooov skal Toupie nu i tedds trusser ???????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:16

Masser af mails her.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:17

Afskylia har efterladt et par (næsten) rene (sorte blonde) trusser. Jeg er sikker på du godt må låne, Toupie

Ps. Det er nu rart at være alene igen ....med øl

</MOLOHYGGERSIGALENEHJEMME>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 22:17

Kelmo?? Nah heller ikke så godt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:17

emesen -> Tjekker lige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:18

Miritdk nej det skal Toupie ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:20

Kun emil fra DRK !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:20

Det er utroligt så travlt i får bare fordi man tilbyder at låne sin gamle tandbørste ud.
Den var ellers god til at rense cykelkæde med petroleum.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:21

Molo med alle de ting du har fortalt om hende så tror jeg jeg takker nej tak .....sidder lige og tænker på hvad der mon er bedst for dig: Afskylia eller øller - hmmm det er vist hip som hap

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:21

DRK ??? ...DRV

</MARIANNENASERKLAUS>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 22:21

Hvor er du fra, emesen?? Du startede da udlånet!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:22

Får i heller ikke E-mails fra Kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:24

Toupie -> Hendes håndvægte kan jeg heller ikke selv flytte. Er du sød at ta' dem med, hvis du kigger forbi ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:26

Klart Molo no problemo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:27

Er du sikker Molo - DRK er jo også den gamle betejnelse.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-03-05 22:28

Her er snefnuggene store som underkopper, og nu ligger der et læs af den anden verden uden for.

JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HAJEG VIL HA' FORÅR I MORGEN' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN JEG VIL HA' FORÅR I MORGEN

AT i BARE VED DET, men jeg synes det er synd for Toupie, at du ikke kan komme hjem

i morgen, når det bliver forår. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 22:28

Fandens er lige sejlet forbi Orø kan jeg se på gps monitoren!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:28

....der er også nogle knive, men så vidt jeg kan se ; er blodet ikke mit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:29

>>>>DE RADIKALE KNÆGTE<<<<

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 22:30

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:31

Keldd tak jeg syntes også det er synd for mig ....jeg ville så gerne hjem i min egen seng - men du kan være helt sikker på at jeg kommer hjem til foråret i morgen for min søn kommer hjem på weekend

Molo ej dem tror jeg bare jeg lader være

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-05 22:32

sov sødt emesen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:32

Tedd vend skuden....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:33

nat nat Emesen og lad nu være med at have mareridt over tandpastaen i forruden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-05 22:34

Kaptajnen kan ikke se ud af forruden siger han! Hævder færgen er fra Århus!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:34

Kunat emesen, sinillluarit

</TAKUSS>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-03-05 22:37

Godt jeg fik olie i dag, når jeg ikke kan bruge den dumme skorsten til brændeovnen.

Men jeg har snart ikke flere elakridser, og vingummibamser.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:38

Toupie -> Du må (forhåbentlig.. ? ) komme godt hjem !

Jeg vil 'boge' den lidt i 'vigtigere' ting : http://www.stunicholls.myby.co.uk/index.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 22:41

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 22:41

Tak Molo men det bliver først i morgen god fornøjelse med læsningen og sov godt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-05 23:04

og så forlod børsterne Toupie -

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-03-05 23:27

......og Toupie forlader børsterne, reder op på sofaen og lægger sig til at sove.

Tak for underholdningen til jer alle sammen, det har været guld værd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-03-05 23:44

Godnat Toupie, Sleep Tight, og drøm sødt.

Jeg skal nok sige at alle de andre skal køre op og skovle sne for dig, så du kan

komme hjem i morgen.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-03-05 09:25

Så kom foråret her skinner solen fra en skyfri himmel, så det ser ud til at jeg kan komme hjem i dag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-05 10:52

haha Toupie - du har ret i at solen skinner fra en skyfri himmel i nogen dele af landet - men når den går ned så bliver der jo spejlglat - så prøv om du kan komme hjem før

Jeg var ude og hente morgenbrød og der var isglat så det battede - men jeg håber alt går som det skal for dig - godt du ikke tog chancen igår da - men overvej lige om du kan komme hjem før solen går ned

hmmm stadig ingen emails fra kandu - gad vide hvad de laver ????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-03-05 11:11

Miritdk jeg har heldigvis ikke aftenvagt i dag, men skal hente min søn i Kalundborg kl 17.30 - så jeg håber vejret arter sig indtil da

Ja det er stadig glat, jeg hørte om en her i morges, fra Holbæk, der ikke kunne komme på arbejde pga. isglatte veje så man skal stadig passe på. Jeg håber solen når at gøre vejene farbare inden jeg skal benytte dem igen, men jeg er glad for at jeg valgte at blive, selv uden min tandbørste...

Kandu?? Tja....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 13:41

Afskylia er lige dukkert op. Pladdervåd, iskold, pisse stiv og har smidt nøglerne til hendens nye lejlighed væk! Har fået stjålet sin taske på Christiania (..igen), snakker løs på sit eget kaudervælsk, vil ud at fiske og er helt plinge-ling, så jeg ved da hvad jeg skal lave idag, medens vi venter på emilerne :

Være 'bedste ven', støttepædagog, sagsbehandler, tilsynsførende, fuldmægtig ...eller mægtig fuld

Noget af en opgave, men vældigt underholdende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 15:01

Jeg har lige fået en emil om, at du har oprettet dette spørgsmål Toupie

Nu er selv kandu's emiler på (køre-)banen igen

Solen skinner. Jeg har lyst at gå en tur at købe ind, men jeg tør sgu ikke lade skøre Afskylia være alene hér ..mere end 5 min. ad gangen, i hendes forvirrede tilstand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-05 15:02

rigtig god fornøjelse molo ......hahahahaha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 15:02

Toupie - Man kan for nogle få kr. købe en engangstandbørste m/pasta. Den kan man så have liggende i en skuffe på kontoret eller i den håndtaske som de fleste piger alligevel har i rigt mål. Voila, så er DEN mandel smuttet.
Håber du kom sikkert hjem.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-03-05 15:02

Emilerne kommer nu... Undrede mig lidt over den der viste mig til denne tråd!!
Håber du kommer godt hjem i dag, Toupie! Min fader kørte fra Holbæk sygehus til Farum igår. Det tog "kun" fire timer!!

Molo....Afskylia? Er det din finske sild? (kæreste, kran, dameven?)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 15:06

Ps. Nu fandt jeg sgu hendes nøgle

Den var røget ind i foret på hendes gennemblødte jakke. Hun danser nøgen rundt i solen på mit stuegulv og griner hele tiden. Gid jeg kunne smugle en sovepille i hendes FF, men jeg har altså ikke nogen.

Nå, men nu skal der slettes emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 15:10

calista -> Gæt 2 gange

Birjo siger hun er skide fuld. Hvorfor undre det mig ikke ?

RETTELSE :

Birjo siger : Skefuld ...og mææææææhhhhhh..... spis !

Hun er sød ..ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-03-05 15:35

Molo-> jeg er en hat til gættelege!! Og jeg har ikke spor lyst til at vinde en fodtur (bustur med 5a) til Ama'r

Det må da være dejligt, at danse nøgen rundt*GGG* tror nu mine naboer ville korse sig (nå, nej. De er muslimer) hvis de så mig

Jeg får iøvrigt ikke flere emiler, men derimod en pissesløv kandu... Intet nyt under solen!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 15:49

2A calista

Dejlig tæt på Sundby Hospital's Skadestue

Birjo Afskylia er IKKE min kæreste !!!

Hun er blot min hemmelige (kramme-) veninde jeg fandt hjemløs og kold nytårs aftens dag i 'Parma-Parken'. Ex-stripper og MEGET Nord-Finsk

Jeg har kun én, og kun én, og det er endda en Cyber-Kæreste. Hun hedder creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-03-05 15:54

Dør til dør

Ex- stripper, wow, er mundlam (det må være første gang!!)

Toupie, er du på vej hjem?? Skriv lige så vi ved, om du klarer det i live!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 19:47

Nu har Afskylia (..endelig) lagt sig på tværs i min alkove ...og snorker

Pyyyeeehhhhhhhh........... dén var sgu hård ! Nu ka' jeg slappe lidt af, oven på at have fået hældt; den medister m.rødkål og hele svineriet, det lykkedes mig at få kreéret, i hende, medens jeg sku' holde øje med (= læs; lægge øre til), dét der kom ud af kvindemennesket.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-03-05 21:34

Molokyle - du er et ejegodt menneske selvom du har fået brændt fingrene.
< Denne er lige lavet om til en anderkendelsessmiley. >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 23:31

Tak emesen

Det er nu også rart at kunne blande (frivilligt socialt hjælpe-)arbejde og fornøjelse sammen

Hun roder, stjæler mine sokker og kommer til kræfter. Jeg rydder op, støvsuger, laver mad og vasker op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-03-05 11:44

Calista tak for omsorgen jeg kom vel til Kalundborg og også vel hjem igen.....jeg har bare ikke haft tid til at være på computeren før nu
4 timers transport!! stakkels din far, håber ikke han syntes det var for trælst.

Arne.Jakobsen jeg arbejder i en lille by uden butikker så ikke engang en lille engangstandbørste *hulk* Prøvede dog rådet med saltet, ikke noget jeg vil anbefale til andre Min chef snakkede om at vi burde have en "nødhjælpskasse" til sådanne situationer, med alt hvad vi mener vi har behov for, så fremover har jeg nok både en tandbørste og et par rene trusser

Molo, den korrekte betegnelse for dit forhold til frk. afskylia hedder "legetøj"

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 13:00

Hov hov Toupie, molo hjælper en Quinde i nød,

din betegnelse er forkert, for hvem leger med hvem?

Godt gået molo, jeg kan godt gå li' din holdning

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 14:28

[hør] Da jeg mødte Afskylia kunne jeg jo ikke vide hun var hjemløs ...men Finsk kunne jeg godt høre hun var
Nu er hun ikke længere hjemløs. Jeg hjalp lidt til med hendes nye Kastrup domicil

Imidlertid kunne jeg heller ikke med det første gennemskue :

En skizofren far der siden barndommen har været på 'den lukkede'.
En mor der var narkoman.
En opvækst på børne-hjem i en lille by, hvor man medicinerede de 'urolige'
Et voksenliv som Showdancer (..læs : stripper)
5 års kokainmisbrug med sin daværende kæreste ..og pusher.
2. børn hun har fået frakendt samkvemsretten med.
Faderen siger hendes søn og datter ikke vil tale med hende ..hvilket ikke passer (jeg har overhørt 'hemmelig' telefon samtale) Julegaverne ligger stadig pakket ind og venter !

..behøver jeg at fortsætte ?

</MOLOKYLE>

Ps. Hvis nogen er i tvivl ??? , har jeg tilladelse til at skrive disse meget personlige ting. Hun er her endnu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 14:30

..men i aften kommer the1best på besøg og så kan jeg tale med et fornuftigt menneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-03-05 14:35

Du har min respekt, Molo.
Ikke nok med, at du har været i helvede selv og tilbaws igen, så evner du at hjælpe dem, der har det skidt (eller værre!!)
Din Afskylia er i mine øjne en interessant kvinde, trods hendes dystre livshistorie.
For ikke så mange år siden, var der en dokumentar fra DR om finske børnehjemsbørn og om hvordan man behandlede dem, helt op til 1970'erne. Afskylia, det er fandme flot, at du stadig er hos os!!

Molo, seriøst, du burde skrive en bog om alle de eksistenser du har mødt på din vej!! Socialrealistisk så det batter!!

Calista

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-03-05 14:37

Snapser lige et flueben

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-03-05 14:45

Molo hvis du trænger til at blive forkælet lidt, rekreret og lidt god mad, er du til enhver tid velkommen. Du skal sgu ha lidt igen Det er fantastisk hvor du henter et sådan overskud..respek for det
Hils Afskylia mange gange fra mig og giv hende et kram.
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 14:46

creamygirl -> Skål

calista -> Hmmm.... tiden bli'r nok ikke til det. Jeg begynder som IT-instruktør/vejleder/supporter på en gymnasieskole i slutningen af næste uge, så ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 14:50

mango -> Ork... som arbejdsløs kandu.dk bruger, så skal tiden jo gå med et eller andet mellem man har trykket : [Send Indlæg] og til siden dukker op igen. For slet ikke at snakke om tiden mellem emilstormene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-03-05 14:51

Keldd, udtrykket "legetøj" dækker kun denne del:
Citat
min hemmelige (kramme-) veninde

og det går forhåbentlig begge veje

Mht. til dit store hjerte Molo så er det også kun respekt herfra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 15:03

Toupie m.fl. -> Det handler ikke blot om hjerte, men at man er sig bevist om og opmærksom på de mennesker man møder omkring sig og giver sig tiden til at gå i dilaog. Mange får det meget bedre ved ikke at blive afvist, men møde mod- og medspil, istedet for foragt og forudindtagenhed. Der er mange interessante eksistenser 'derude' og de vækker min nysgerrighed og interesse, uanset social status.

Det er sgu ikke fordi mit hjerte altid bløder for disse 'udsatte' grupper. Jeg har skam mødt mange røvhuller og skidenspællere, som jeg har fuld forståelse for, er landet på samfundets bund.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-03-05 15:08

Molo en stor del af dit gode hjerte ligger i disse ord:
Citat
at man er sig bevist om og opmærksom på de mennesker man møder omkring sig og giver sig tiden til at gå i dilaog

Det er ikke alle mennesker der er i stand til dette

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-03-05 15:13

Toupie--> Det nemmerligt rigtigt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 15:22

birjo- Hilser jer og siger :

Jeg synes også han er en sød fyr

Jeg ...takker, bukker og rødmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 17:08

molo:

IT instruktør, m.m, lyder spændende. På en gymnasieskole, det må da lige være dig.

Rigtig god fornøjelse, det må være sagen at stå op til med det.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 17:14

Molo - det er ikke for at genere dig, at disse gymnasiaster ikke forstår alt med det samme.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 17:22

eme:
Nej nej, hvorfor jeg mener det er sagen for molo, det er jo fordi,

så kan han jo få brug for sit speciale, og samtidig få penge for det, nemlig at:

Bruge kæften som et maskingevær, uden utidig indblanding.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-05 01:08

Får du slet ikke noget til gengæld Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 08:54

tedd -> Joda : Tømt køleskab, opvask, tomme flasker, grå hår og mavesår

Keldd m.fl. -> Nu får jeg jo ikke noget pædagogisk ansvar over for 'ungerne'. Det er lærerstab og administration jeg skal supportere

..jeg kommer nok til at skulle lære en del om sikkerhed og netservere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 09:00

go´mor´n molo - og rigtig god fornøjelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 09:04

Afskylia forlod hytten igår ved 19 tiden. Jeg nåede lige at spise, så faldt jeg om af ren og skær udmattelse. Jeg tror man kan stille diagnosen : DAMP. Hun kan ikke sidde stille, kan ikke koncentrere sig, virker fraværende under samtale, er hidsig og har 'chiks'/spasmer ..også når hun sover. Et eller andet sted forstår jeg godt, hun har været indlagt flere gange. For det går da helt galt, når hun samtidig drikker, medmindre man har meget stor tålmodighed og giver hende lang snor, men hun laver ingen 'ulykker'. Kan blot virke umådelig irriterende og påtrængende på sine omgivelser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 09:06

G'mor'n miritdk (IT kvinde)

Jo, tak skal du have

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 09:14

MOLO......... du kan selv være IT !!!!

solen skinner - himlen er blå - det er hundehamrende koldt udenfor endnu - men alt i alt ligner det en rigtig dejlig søndag. OG JEG HAR FUNDET BÅDE VINTERGÆKKER OG KROKUS - SÅ ANER FORÅR FORUDE !!!!!

(undrer mig lige over at al den sne i haven ligger der endnu - øv)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 09:22

Her på Ama'r har vi nu haft vintergækker, erantis og krokus en lille uges tid

Påskeliljer, tasetter og tulipaner er også godt på vej i de små beskyttede villahaver

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 09:33

det er vel nogenlunde det samme her molokyle - der ligger bare for meget sne og roder endnu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 10:25

tasetter = Tazetter , men der er stadig 1 m. sne her.

Overlæreren.
Ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 10:29
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 10:49

Jeg ved godt hvad "IN" og "YT" er for noget.
Men hvad er "IT"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 10:58

hahahaha når det er mig det drejer sig om hvad tror du så det er emesen

hmmm det HAR du gættet ellers ville du ikke stille spørgsmålet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 11:02

Aner det ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 11:02

emesen - du kan til gengæld spørge molokyle hvad 'chiks' er i forbindelse med spasmer - jeg tror han måske lige roder rundt på hemmelige sider

(tics)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 11:47

Jeg tro du mener, du ikke ved det eme, lad mig prøve:

Informations Tecnology

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 11:51

keldd du er bare sååååååååååååååå sød (((((( hahahahaha og minispark)))))))))))

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 11:54

Tak Keldd - skal der ikke være noget h i T-ordet - Hr. Overlærer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:02

pas nu på emesen - han ender med at skrive theologi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:03

(the oooooooo logi) ?????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 12:08

Med chicks (..sikkert stavet forkert ), mener jeg : Ukontrollable muskel kontraktioner, miritdk.

Keldd & emesen : Informations Teknologi (..på Dansk )

</MOLOKYLE> ..der sidder og smasker 'koldt' fra igår : Rullesteg m. sovs, kogte gullerødder og Karfler (ALT : Økologisk ..forstås )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 12:13

Jo, gi' det nogen

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhher

Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:15

molo - haha chicks er jo - ung attraktiv kvinde - sild - dulle osv - lol
spasmerne du omtaler = tics

øv molo - mums - her står den på "ved ikke rigtigt" menu til frokosten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 12:18

Ps. Hvad fanden er : Karfler ???

Synes nok det smager underligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:19

molo nok det damme som tofler -)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 12:20

Hvem er nu molomums - måske et nyt nick til chicks.
Molo - keldd og jeg er internationale.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:22

(((((((((((POW))))))))) emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 12:23

Ja så vil jeg hellere ha' en åstemam. (skole)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 12:24

Pps. ALLE kvinder; er så vidt jeg har forstået : Informations Teknologi Eksperter ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 12:27

Ppps. De fleste bruger dog samme medie : Munden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 12:28

Når man danser

Chick to Chick

så danser man kind mod kind.

At I bare ved det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:34

molo...... ja der er kvinder og mænd temmelig ens

keldd...... chick to chik = kinddans ???????????????????? - hahahahahahaha -

det hedder nu cheek to cheek

informations kilde <miritdk>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 12:37

Chick to Chick = Klit til Klit (på Dansk)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 12:38

mirit:

Du ødelægger en god historie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:39

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 12:40

Og det gør molo også Æv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:45

for i øvrigt hedder klit altså dune - molo !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:47

nå keldd - går du måske til "parringsdans? ???????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 12:51

Nu er mirit uartig igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 12:54

MIG????????? uartig ?????????????? - neeeeeeeeeeeeeej kunne da aldrig falde mig ind !

ville vist have skrevet sparringsdans - men der går det jo også lidt hårdt ud over kinderne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 12:58

Dune avec Dune = Dyne om Dyne ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 12:59

Jeg går ihvertfald ikke og parrer mig når jeg danser,

det kunne sandelig se godt ud.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 13:00

Øeh... eaux eller aeux istedet for avec ? Jeg fik 03 i Fransk i gymnasiet ...og jeg gfider ikke slå det op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 13:04

I'm in the mood for love:

Jeg står i mudder ved havelågen.

Det kan ikke oversættes på andre måder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 13:07

miritdk -> Ham Frank Herbert der har skrevet Dune (Klit). Ska han også udtalest på jysk ? :

Frank : A' bær' det ???

8|-< <--------------------------------------------/MANDDERLIGGERNED>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 13:23

Der holder jeg med Keldd - ingen parringsdans mens de andre kigger på.
Min frokost blev til en syltetøjsmad og noget med remoulade og løg sammen med en enkelt Harboe 110 pils.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 13:31

Holder mig til kaffen idag, men jeg er sgu løbet tør for skærekage

...må nok lige en tur til bageren i det gode vejr og købe mig Wienerbasse ....eller en romkugle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 13:34

TRÆSTAMME skal det være ...dét har jeg lige besluttet mig for

</SAVL>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 13:36

Og een napoleumshat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 13:41

frokost: kold kyllinge filét og blandet salat - og kold danskvand

om lidt: ud på cyklen og nyde det gode vejr mens det er der

forslag til aftensmad med hakket okse modtages med kyshånd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 13:51

Stakkels Toupie bliver spammet så derfor denne tråd.

http://www.kandu.dk/dk/spg/62068

Hvordan smager en vejret egentlig.

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 06-03-05 21:13

Keldd, tak for vejr situationen, selvom jeg ville have foretrukket bedre vejr

Tak til Jer alle for underholdningen

Emesen tak for den gode ide med ikke at spamme min mailbox, selvom det da er rart at ens tråd bliver brugt - endnu engang har du været betænksom

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-03-05 21:17

Selvtak Toupie,

Jeg sørger for godt vejr de næste par dage.

Hilsen
Keldd..............kys kys.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-03-05 23:58

Tak Keldd, jeg håber du har forbindelserne i orden, for jeg kunne virkelig godt bruge noget mere sol....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-03-05 00:42

Trust me.