/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Batteri til Nokia 6600?
Fra : memuel
Vist : 464 gange
150 point
Dato : 02-03-05 17:10

Er det muligt at købe et batteri til min Nokia 6600 der kan holde længere end det den er "født"med?

Batteriet holder kun én dag, hvis der bliver spillet på mobilen, de andre Nokia'er jeg har haft har kunne holde væsentligt længere. ( jeg ved godt at der er meget "isenkram" i 6600, der kræver strøm).

Men 16 timer er ikke meget

Memuel

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 160 point
Dato : 02-03-05 17:26

du kan ikke få et batteri som holder længere end det du har! men du kan købe et nyt og så behandel det ordentlig. nu ved jeg ikke hvad du har gjort men når du køber en ny mobil/ batteri så lad være med at tænde den! lige så snart du har taget den ud af kassen så set den i opladeren og lad den sidde natten over, også selvom den viser at den er opladt! Så når du har ldet den ligge natten over og den er færdig så bruger du den indtil den er helt tom for strøm! altså sådan at du ikke engang kan tænde den! og så lader du den ligge i laderen natten over igen og det bliver du ved med mindst 5 gange! så har du et rigtig godt batteri!

Håber jeg kunne hjælpe!

JAcobS.

PS. du kan købe et batteri til din mobil i butikker som fx tdc! det koster mellem 200- 300

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-03-05 17:33

Nokia telefoner og tilhørende batterier, og andet udstyr.

http://www.nokiausa.com/nokia_accessories/batteries/1,2231,,00.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 02-03-05 17:38

Telefonen er faktisk helt ny, fra jul. Jeg har gjort næsten som du beskriver , ikke 5 gange men 2. Jeg ved fra andre at de også har de samme problem med deres 6600, så derfor tænkte jeg om det var muligt at købe et batteri der er kraftigere.
Men det lader det ikke til

Memuel

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 02-03-05 17:43

nej det kan du ikke. men generalt holder nokia 6600 ikke ret lang tid! Men du kunne jo købe et nyt batteri og så gøre som jeg har beskrevet.

Håber jeg kunne hjælpe!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-03-05 19:55
Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 03-03-05 12:26

Tak for svaret JacobS..
      Du svarede, men det var jo ikke det svar jeg havde håbet.
Mvh
Memuel