/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
activeSync kan ikke finde min sony erics~
Fra : Annehvid
Vist : 419 gange
500 point
Dato : 02-03-05 11:01

activeSync kan ikke finde min sony ericsson z1010 den er tilsluttet via RS232 cable DSR-11 men jeg kan ikke få det til at virke .... mangler jeg en driver ... der var ikke driver med i købet af cablet.
er der en vaks person der kan hjælpe??
Så vil jeg blive MEGET glad.
PFT Anne

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 02-03-05 14:02
Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 02-03-05 14:36

beklager ghettyfamily
men det har jeg hentet og det er ikke det jeg kan bruge .. dsv men tak for svaret
'

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-03-05 15:58
Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 02-03-05 17:02

pallehansen
Hvad er de sidste 2 link til ???
aner ikke hvad det er.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-03-05 17:29

hmm, jeg må tilstå anna, at jeg heller ikke ved hvad palles mening med de to sidste link er! hvad for en version af activesync har du? har du lige nøjagtig den version som passer til din model? ellers så prøv at hente det her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_4&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10048

Det skulle være den samme version. men prøv at afinstalere den version du har og så instalere den her.

Skriv lige når du ved om det virker!

Håber jeg kunne hjælpe!

JAcobS.

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 500 point
Dato : 05-03-05 22:45

hjalp det?

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 06-03-05 17:55

Jeg får vist ikke det cable til at virke ordentligt alligevel
Men tak til jer der svarede.