/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken cylinder?
Fra : Blondie.dk
Vist : 552 gange
20 point
Dato : 01-03-05 13:58

Jeg er indehaver af en Piaggio Typhoon EU-45 som har sat sig, nu er jeg blevet i tvivl om hvilket cylindersæt jeg skal købe, det skal være 70ccm. Jeg har kigget ved Speedline.dk (kunne være en hvilken som helst netbutik), her har jeg fundet nogle forskellige sæt til ca. 7-800kr. Hvilket sæt er at foretrække?
Min scooter har i forvejen fået fjernet begrænsingen i gear og i forrør(ifølge forrige ejer)
Ved nyt cyl. kit skal jeg så tage højde for andet end nyt nåleleje og lægge stempel i oliebad i 24 timer??

Accepteret svar
Fra : mollejj

Modtaget 20 point
Dato : 05-03-05 15:24

Hvis du skal vælge mellem dem der er på speedline sunes jeg du skal vælge Malossi Sport det er et rimlig godt cylinder til ikk ret meget.... når du skal have det på vil det være en ide og købe en ny nållejer for det er ikke sikkert den standerd kan klare det.Jeg ved ikke hvor du har hørt det med at ligge stemplet i oliebad... men det behøver du ikke du skal bare smøre det ind i olie og sætte cylinderen ned over... husk det er et støbejernscylinder og derfor må du ikke bare give fuld gas til at starte med...

Kommentar
Fra : hr.hat

Dato : 05-03-05 22:43

Køb et top permances cylinder-kit!! de er altid i topklalvitet; og det eneste mærke der holder hvis ikke du vil køre det til!!! bare smør dit stempel ind i to-taksolie og sæt det på!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Blondie.dk