/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forhundring af datakørsel
Fra : hensker
Vist : 465 gange
200 point
Dato : 28-02-05 14:06

Hej, min computer er begyndt at komme med denne besked hvis jeg prøver at åbne denne computer og lignende. Det begyndte efter jeg startede min computer, det har været lang tid siden jeg har lukket ned for den, den plejer nemlig bare at stå på standby eller i dvale Jeg kan godt høre musik og åbne programmer fra menuen start, men hvis jeg gerne vil åbne denne computer eller en mappe ude på skrivebordet kommer denne besked:

Besked om forhindring af datakørsel - Microsoft Windows

Windows har lukket dette program for at hjælpe med at beskytte din computer.

Navn: Windows Stifinder

Udgiver: Microsoft Corporation

Jeg kører MS windows XP: Home Edition, med security pack 2
Jeg har Norton AntiVirus og selv om jeg lige opdaterer den finder den ikke noget vira.

Der er desuden en fejl i min Winamp, der kommer nogen gange en besked om at der er fejl i en eller anden prefecht.

Kommentar
Fra : hensker

Dato : 28-02-05 14:27

Plus at når jeg starter computeren skal starte kommer der en blå skærm hvor den gerne vil scanne. Jeg har prøvet at lade den scanne, men det gider jeg ikke mere fordi den er vild langsom og så vil den gerne scanne en fire gange eller mere.

Når jeg åbner winamp kommer denne besked:

Windows - Beskadigt fil

Filen eller mappem
\WINDOWS\Prefetch\WINAMP.EXE-035324CC.pf er beskadigt og kan ikke læses. Kør Chkdsk-værktøjet

Jeg har også fundet ud af at mit d-drev næsten er fyldt op, kan det mon være problemet?

Accepteret svar
Fra : stilke

Modtaget 210 point
Dato : 28-02-05 15:01

Har du prøvet at køre "Systemgendannelse" til før dit problem opstod.

Kommentar
Fra : hensker

Dato : 28-02-05 19:23

ja det har jeg gjort. Og den funger også som den skal nu =D. Bare læg et svar, jeg var jo trodsalt ikke hurtig nok til at lukke tråden... hehe... =D. Er bare glad for at det funger!!!

Godkendelse af svar
Fra : hensker

Dato : 17-03-05 11:27

Tak for svaret stilke.