/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WINXP kan ikke starte op...HJÆLP!
Fra : jpaludan
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 28-02-05 10:12

Hej.
Min venindes WinXp kan lige pludselig ikke starte op. Den når til et billede, hvor man kan vælge fejlsikret tilstand m.m., men uanset hvad man vælger stopper den lige før velkomstbilledet og lukker ned og slukker. Hun har fået at vide at nogle ITfolk på hendes arbejde, at der ligger et program i windows XP man kan køre inden opstart, som så skulle få den i gang igen, men de kan ikke huske hvad det hedder...den kører scandisk hver gang den starter, men det hjælper ikke.
Er der nogen der ved, hvad man kan gøre ???

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 28-02-05 10:40
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-02-05 10:40

i kan prøve at putte xp skiven i, lad den starte op på skiven. Når i får muligheden for at reperer 2nd gang, så vælg reperer. Ikke første gang.