/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
W32.Pinfi Virus...
Fra : Nuserpigen
Vist : 422 gange
500 point
Dato : 27-02-05 16:39

Hejsa...
Jeg har fået denne virus på min computer...
Har scannet med div. scannere incl. mit virusprogram på computeren (Norton) men de kan ikke fjerne den...
Er i øjeblikket ved og skanne med Kaspersky (som anbefalet på arlet.dk)
Den har indtil videre fundet 15 virusser....
Men ud for hver virus, den har fundet, skriver den " No aktion taken"
Den skriver endvidere, at jeg skal købe produktet for og få dem fjernet....
Hvordan får jeg fjernet disse virusser, når det ikke er alle scannere der finder dem alle sammen.....?

På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-05 17:47

Prøv at slå systemgendannelse fra, og derefter starter du op i fejlsikker tilstand (tryk F8 under opstart og gå ind under fejlsikker) og der laver du en fuldstændig scan med Norton! (går udfra den er helt opdateret?)

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 27-02-05 18:36

Hej tedd...
Det har jeg prøvet... Norton finder ingen virus...
Har scannet med Kaspersky, Norton og Stinger i fejlsikret tilstand....
Stinger finder heller ingenting.... Kaspersky fandt 16....
Det hele skulle være opdateret....

Hilsner fra Nuserpigen

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 500 point
Dato : 27-02-05 20:35
Kommentar
Fra : anyway

Dato : 27-02-05 20:39

Her er en der specielt skulle fjerne den: http://primehostreviews.com/paretologic.htm

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 28-02-05 03:27

Hej
her er div værktøj de kan men du skal slå sysstemge fra : http://www.symantec.dk/avcenter/tools.list.html

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 05-04-05 18:22

Hejsa...
Har formateret puteren... så nu skulle der ikke være nogle problemer...

Tak for svaret computersmeden.

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 16-05-05 11:38

hejsa
jeg har selv problemer med virus.. jeg forstår bare ikke hvorfor virusprogrammet ikke holder virus ude.. jeg har selv kørt med norton..
jeg syntes ikke den finder alle viruser.. jeg har prøvet med AVG ..PANDA.. NORTON..McAfee..bitdefender.. jeg har lavet opdate på dem
MEN Syntes der kommer stadig virus ind har selv lige haft 11 virus pga
jeg har vært inde på en side på nettet...nogen gange kan man selv gå ind og slet den.. hvis det er en trojan kan det godt være lidt svært at slette den fordi filen er i brug.. hvis en anden bruger den fil..
jeg syntes bare ikke at virus programmer holder dem ude.. du skul næsten prøve onlinescan på www.virus112.dk den finder mange virus på min computer
som min virusscan ikke finder.. nu bruger jeg McAfee.. den er faktis okay.

hilsen claus

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 17-05-05 02:24

Hejsa salling73
Oki... Ja det er noget skidt det virus.... kender godt den side... kunne være at jeg skulle bruge den noget mere....
Tak for rådet...

Hilsner fra Nuserpigen