/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
W.G.I Goodbye LOOL
Fra : Klumme
Vist : 500 gange
1 point
Dato : 27-02-05 06:08

Nu kan det være, at alle klogeågerne, de smarte, de hurtige, osv osv indser, at de er blevet taget i hoved og r.. LOOOL Kors hvor har de dog godt af det.

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=366905

http://www.kandu.dk/dk/tip/10673

http://www.kandu.dk/dk/tip/10637

http://www.kandu.dk/dk/spg/26188

http://www.kandu.dk/dk/spg/26868

http://www.kandu.dk/dk/tip/8432

Bare for at nævne nogle eksempler LOOOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-02-05 08:34

LOL er et SMS-udtryk der betyder Laughing Out Loud. Hvad betyder LOOOL eller for den sags skyld LOOOOOL?

Du har da i øvrigt ret i at der er nogen der er blevet taget grundigt ved næsen. Hvornår sker noget tilsvarende med de der er blevet hooked på det der med SMS-reklamer som der også er blevet reklameret voldsomt for på Kandu.

Men 1 point? Fedterøv!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-05 09:40

Skal du stille spørgsmål, så opret en tråd.

Point... Tjaeee - Det er ikke alle, der går lige så meget op i point som du gør. Skulle det afholde en bruger fra at svare, at der pt. "kun" er 1 point på højkant, så er det helt fint med mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-05 10:06

Ja Klumme - men jeg fryder mig ikke så meget over de naive som tror på, at det er guld når bare det glimter.
Men de her har rigtig godt af det:
>>>Nu kan det være, at alle klogeågerne, de smarte, de hurtige, osv osv <<<
Eyvind.
PS. 1 point er nok til denne dejlige oplysning.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 1 point
Dato : 27-02-05 10:18

Ja, da jeg så det på Text-TV, tænkte jeg også straks på dem, der her på Kandu har agiteret kraftigt for WGI og andre lignende koncepter.

Underligt at nogen er naive nok til at hoppe på sådan noget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-05 11:16

Ja det er utroligt i 2005.

Emesen. Jeg har faktisk spekuleret meget på at fordoble "gevinsten", men det hele skal jo ikke gå op i point. LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-05 11:18

Nåå nej - sorry - Det var jo Eyvind der var på. LOOL

Hmmm.... Kommer til at tænke på, at jeg jo egentlig godt kunne give point til min ven Krummen. LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-05 14:44

Kom nu skiber.

Du må da ha' noget du lige kan forklare alle de "dumme", som aldrig troede på lovligheden af WGI - eller at man kan leve af pyramidespil

http://www.kandu.dk/dk/tip/10673

Klumme den dumme LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 02:07

Der skal såmænd nok være 'nogen', der hopper på noget tilsvarende i 2006.
'VI' vil jo narres

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 02:56

Sig mig Creamygirl... Hvorfor pokker sover du dog ikke??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 02:58

Og hvad kan jeg forresten narre dig med / til ?? LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 11:43

Ork, jeg er nem at narre med på næsten hvad som helst Klumme det eneste jeg har lidt problemer med - er brugte biler, men ellers skulle jeg være god for lidt af hvert!

Lige nu har jeg dog travlt med finde min (klogeåge/bedrevidende) høne lydende navnet 'alternativ jordsparker' i hønespillet,
http://www.honespillet.dk/ men når/hvis jeg finder den, tager jeg med lidt held livet af den - og så er jeg igen klar til at 'blive taget i røven' af diverse plattenslagere

Og du har ret, jeg kom alt for sent i min seng i nat. Utroligt man gider sidde og rode oppe så sent. Tror sq jeg lige snupper en middagslur.
Der findes ikke noget bedre end en fridag gid jeg havde flere af den slags *suk*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 11:48

He he. Jeg kunne ikke finde på at narre dig...(kun for sjov) langt mindre sælge dig en brugt bil lol.

Så kan vi jo sove sammen *SS* - Jeg tar osse lige en lille lur nu. Men vi SKAL altså sove *SF*

Klumme (der lige har slået hul på knæet (og bukserne) efter at være væltet på røven i noget møgis Piww))

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 12:01

Du behøver ikke fise ud og gøre dig lækker....(barbere maven lol) Jeg sover faktisk allerede ....zz

CU

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 14:04

Nå jeg smutter.... sov du bare videre.... *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 19:31

hehe...er du virkelig røget på røven Klumme åh Gud, jeg kender det!!
Man kommer på benene hurtigere end lynet slår ned - og skynder sig som det første, at se efter om der er nogen der så det. Skide være med at man evt har pådraget sig et kraniebrud, det er mindre væsentlig set ift. at man evt skulle have fået smilet frem på andres læber ved et komisk fald...right?!

Nå ok, du er smuttet. Synes nok der pludselig blev rigelig plads i sofaen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 19:53

LOOL

Så skulle du fandme ha set i sommer LOOL. Jeg sad på en lille fortovscafé i shorts og klipklap sandaler. Gik índenfor for at hente ny forsyning. Kom ud af døren med 2 * ½ l fadøl, og snubler i den ene sandal. Ryger forover og slår en salto (tror jeg nok) lander på røven for fødderne af en forbipasserende dame. Hun ser vildt overrasket ud, og jeg sidder bare der og ser bøvet ud, mens jeg siger pænt goddag. Mine 2 * ½ l fadøl havde ikke lidt overlast, men det havde knæet til gengæld, og jeg følte mig umanerlig DUM LOOL.

Jeg fortalte min venínde det, og hun grinede i 2 dage. Hun har sgu da en syg form for humor, syns' du ik?? Jeg havde satset på ynk, klynk osv. osv. Men neeeeejjjj do. Et grin var hvad jeg kunne få, men hun hånede mig dog ikke. Sagde blot at jeg gjorde meget for at få hende til at grine.

Skidt med det. Min chef var tilstede, og da bekymringen hos ham for, om han nu havde mistet en stabil, klog, køn, dygtig, venlig, social og ædruelig arbejdskraft, sagde han: "Du får sgu et par nye bukser. Det er jo en slags arbejdsskade". Fin mand ik??

KlunteKlumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 19:56

hehehehe > GRINEFLIP<

Vender tilbage, hvis jeg kommer mig over det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 19:59

Nåå ja. Det sidste afsnit hører til faldøvelsen fra forleden LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 20:01

Heyyy - Du er fandme ikke en skid bedre end min veninde LOOOL

Satans Bøvlingbjergensere

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 20:01

Falder du tit Klumme?! *LMAO

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 20:02

høhø, prøver lige at være seriøs så. Slog du dig?! *S* lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 20:03

Tit og tit... 2 gange om året.... Er det tit? LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 20:04

Om sommeren grundet klip klaptøjet - og om vinteren pga sne.
Det er okay Klumme ...mere lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 20:05

Øhhhh ja. det gjorde ret ondt da mit knæ begyndte at bore sig igennem 10 cm. fast is, og isen vandt. Men efter at have vasket det godt ud (lært af min veninde) er det ok. Men for satan.... retsen af kroppen føles som om jeg har fået WestCoast bank - Jeg er forslået over det hele piww , men det går vel over

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 20:06

Kan være jeg skal bytte rundt på påklædningen. Måske folk vil ta sig en griner, men så falder jeg vel ikke LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 20:08

Er din veninde sygeplejerske?!
De kan være grusomme ved jeg. Ring ALDRIG til hende med mindre du er døden nær. Alt det pjat med småskrammer tager de let på.

Jeg har en lille smule ondt af dig, men jeg arbejder også i en børnehave og er vant til at puste på usynlige sår

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 20:11

Lad os lave en film Klumme.
Klipklap Klumme i sneen...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 20:15

Ja hvordan ku du gætte det. De er fandme så kyniske, når en mand har brug for at blive ynket.

Til gengæld er de meget omsorgsfulde når man sidder med en dobbelsidig hjerneblødning. Og det er jeg jo pisse ligeglad med - Jeg har det jo fint

Hun stak mig engang en pille, som jeg i dyb tillid til hende slugte. Jeg spurgte hvad det var og hun sagde at det var en hjertepille. Jeg sagde, at jeg da ikke fejlede noget i hjertet.... Ved du hvad hun sagde?? "Nåå pytt, det er rart at være lidt på forkant med tiden. Og den smagte af helvede til. Hun er sgu strid

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 20:16

Så vil jeg fandme ha' stand in i de faldøvelser LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 20:20

Nå jeg skal ud i snevejret. Jeg har købt en bog der hedder "Grønlandsk gangart for begyndere" -- Jeg vil øve mig, så jeg ikke får flere skader.

CU og hyg dig

KlipklapKlumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 20:20

På forkant med tiden?!
Hmm; hvad med at hun hver morgen ligger en forbinding. Just in case, at du snubler i dine klip klapper

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 20:21

Same too You KlipklapSKVAT ..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-05 20:22

Det tør jeg ikke. Hun lægger mig garanteret i helgips. Det ville ligne hende LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-05 01:34

Go' nat Creamygirl *SS*

Nu vil jeg helt frivilligt skvatte.......i søvn.

CU

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-05 06:42

Så vil jeg helt frivilligt smutte på job. Din røv den fylder

Jubii, nu er det snart weekend!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-05 06:44

Lav lige frokost til mig idag. Jeg er hjemme allerede kl. 13.00.
Gerne lune retter, hvis ikke det er for meget at forlange

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-05 08:32

Selvfølgelig Creamygirl. Jeg er ikke sikker på at jeg er hjemme, men pigen vil sørge for dig og servere det som jeg har forberedt til dig.

Røget laks m. lun røræg og purløg
Hj.lavet porretærte
Drumsticks i krydret ingefærsauce
Fuldmoden fransk Brieost m. druer
Andlau Riesling 2001

Og så en tur på sofaen. Hyg dig og velbekomme.

Møder til grossértid i dag (kommer sgu når det passer mig lol)

Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-05 09:09

Du er møg hyggelig at sove til middag med, men desværre er jeg ikke hjemme til den sport i dag. I stedet for mig, er der så en lun kanelæbletærte til dig m. creme fraice til når du vågner *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-05 16:00

Orv jeg er mæt
Og jeg kunne endda kun spise laksen og kanelæbletærten *S*

Hmm; det er en skam du bor helt i Værløse. Dine madkundskaber frister jo til et nærmere bekendtskab

Smider mig lige og fordøjer den gode oplevelse!!

CUL8R klipklapklumme *S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-05 19:20

hi hi... Den æbletærte er osse næsten erotisk dejlig. Synd du ikke fik smagt drumsticks m. den frække sauce. Det er en gudespise.......

Nu vil jeg ha' stegt kalvelever m. bløde løg..og robeder

PS. Hvad er din livret?? (nysgerrig *S*)

Klipklap..... lol - jeg skal gi dig klipklap ska' jeg loool

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-05 21:35

hehe..Tør næsten ikke sige det!
Det er et eller andet krims krams min veninde kan bikse sammen. Hun kalder det for Københavns Snobbesnask og det eneste jeg kan huske det består af er mørt kød, ris og masser af soltørrede tomater. Dertil et fantastisk lækkert brød, som jeg ved hun IKKE selv bager (for det er min opgave)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-05 22:05

Du er da heldig at ha' en veninde der tør lave noget mad lol. Og Københavnsk snobbesnask / Kimskrams er vel ik så ringe endda hi hi

Og nu til noget helt andet LOOL

Så lige denne overskrift - Hans pung vejer 19 kilo..........

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=285194

Er det ikke morsomt, hvad man kan forledes til at tro LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-03-05 00:38

Hvad er der morsomt ved, at man tror manden render rundt med et par nosser á 9.5 kg stykket?! ....lol

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-03-05 22:58

Og gider du så snart vise dig her i tråden Hr. Klumme,
eller skal jeg virkelig til at grave din mailadresse frem for at finde ud af om du har fået det røde kort af kandu?!

Der verserer jo rygter om, at der er blevet klaget over dig - og jeg bliver
ederrøvme lettere irriteret, hvis det virkelig er lykkedes denne person, at få medhold i sin åbenlyse sindssyge. Er dette tilfældet, har kandu sq et troværdighedsproblem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-03-05 23:35

Hej Creamygirl

Nej nej.... jeg er lige her *SS* Kører bare lidt lavprofilet pt. Ikke på grund af Kandu, men sån' af mere personlige grunde *SS* Tak fordi du bekymrede dig

Klumme ..... den stille

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-05 00:06

Men Creamygirl du er altid velkommen til at bruge mailadressen rubio_397@hotmail.com

Jeg kan jo af gode grunde ikke lægge den rigtige adresse her på sitet.

Skulle vi ikke "ses" inden... så må I ha' en rigtig dejlig tur. Hyg jer.... de laver noget af verdens bedste øl *lol*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 09:59

Fint Klumme, jeg blev pludselig bekymret for dig -
og så må man jo undersøge sagen.

Håber da at dine personlige anliggender falder på plads - og at du vender tilbage som den glade dreng.

Og tak fordi du huskede på min og venindens kommende tur til Prag. Vi vil prøve at finde en af de rigtige gode øl ....og dele den imellem os..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-05 10:47

Hej Creamygirl - Her ser du en liste over nogle Tjekkiske øl, med karakterer. Listen kommer fra denne side: http://www.beerlodge.dk/land_tjekkiet_Budweiser_Budvar.shtml

Bemærk Budweiser, som er den originale og ikke at forveksle med den amerikanske "efterligning" - Den er brygget siden år 1265..... Det kan være du kan få en årgangsøl *LOOOL*

Det personlige.. Nææææ Creamygirl - Det går ikke i orden. Jeg er blevet meget meget "fattigere".... måske til dels min egen skyld, men jeg skal lære at leve med det. ;-(

Kozel Karakter: 7,6

Samson Karakter: 9,2

Krusovice Imperial Karakter: 8,1

Staropramen alm. Karakter: 9,1

Budweiser Budvard Karakter: 9,0

Urquell Karakter: 8,4

Nymburk Bogan Karakter: 8,4

Gambrinus Premium Karakter: 9,0

Staropramen Dark Karakter: 7,7

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 10:53

Imponerende må jeg sige.
Bare en skam at tallene ikke indikerer øllets %. Wow, så skulle man bare købe en enkelt Samson for at opnå at få en skid på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-05 11:08

Ja for satan.... det er noget af en sovepille... hihihi - Du kan få en i Danmark der hedder Bjørnebryg fra Harboe. Den holder 7,7 %.

Så findes der en øl fra Belgien som hedder Lombord Trappist Rochefort. Den holder 9,2 % og er sikkert det man kalder "Dogmeøl" LOOL - Ligesom dogmesex (hånd holdt/lavet)
http://www.belgiskbryg.dk/VarerEfterKategori.asp?intCatalogID=1&strCatalog_NAME=%3A%3A+Trappist

Bladr lidt ned

Klumme den øldumme LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-05 11:10

Hold da kæft LOOOL - Overså lige, at der på den side osse er en øl - Rochefort 10 - på 11,2 %

Den vil jeg ha i huset til gæster LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 11:15

26 kr..... Billigt for at slippe for trælse gæster

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-05 11:19

Ja ik?? Jeg vil sgu da ha' det for mig sæl.... Har lige tilmeldt mig deres abb.ordning 6-8 øl om måneden for 190 kr. Belgierne kan lave øl, chokolade, kød, og så er de pædofile hele banden LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 11:22

Så kan du gå og være halvfuld hele måneden for sølle 190 kr. Pisse billigt

Hyggeligt at 'se' dig igen Klumme. Desværre løber tiden fra mig, men vi 'ses' forhåbentligt hen ad vejen

Hyg dig!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-05 11:24

Ja det gør vi da. Og i lige måde forresten *SS*
Har lige en fridag, så jeg slapper rigtig af.

Take care Creamy

Klumme

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 09:41

Tak for svaret dova. Ja man kan undre sig....