/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skift mellem Explorer og Mozilla
Fra : fame
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 26-02-05 15:10

Jeg har disse browsere installeret.

Spørgsmålet er: Hvordan sætter man en browser til at være default, altså når jeg får en mail med et link, og "klikker" på det så starter Mozilla Firefox op, hvordan kan jeg ændre det til at være Microsoft Internet Explorer ?.

Jeg har prøvet at sætte "flueben" i Microsoft Internet Explorer ved:
Internet Explorer skal kontrollere om den er standdardbrowser.

Jeg har også prøvet noget nær det samme i Mozilla Firefox. Jeg har prøvet at sætte "flueben" ved:
Firefox skal undersøge om den er standdardbrowser når den starter.

Jeg ønsker selv at bestemme hvilken browser der skal starte op

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-02-05 15:47

Hvis du aktiverer /dobb klikker på IE ikonet-starter IE
Hvis du aktiverer/dobb klikker på Mozilla ikonet-starter Mozilla
Ellers må du lige definere hvad der menes

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 26-02-05 15:58

Luk IE browseren op.
funktioner>indstillinger>fanen programmer>nulstil webindstillinger>anvend>ok

Kommentar
Fra : fame

Dato : 26-02-05 16:01

Hej Eyvind
Det var lige det du skrev der skulle til

Godkendelse af svar
Fra : fame

Dato : 26-02-05 16:02

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-05 16:20

- jeg har selv de to kørende og kom til at sige ja til Mozilla firefox som standard.