/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Winrar
Fra : trals4
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 26-02-05 11:50

Når jeg dowloader et billede fra nettet kan jeg ikke åbne den fordi winrar skriver at det er et et ukendt format eller det er ødelagt.Det gælder også de billeder der ligger i pceren fra starten af . jeg bruger xp pro.
mvh
trals4

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 11:58

winrar er et kompemerings program til at pakke/udpakke filer ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 12:00

højre klik på filen åben med vælg windows billed og faxfremvisning

Kommentar
Fra : trals4

Dato : 26-02-05 12:01

ja men når jeg hente et almindlig billede jpg (uden at pakke det) gør den det automatisk ,alså pakker den,forvirret jeg er.

Kommentar
Fra : trals4

Dato : 26-02-05 12:04

den skriver det her RAR recovery volume

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 12:10

mulighed for at du ikke har opdateret det - eller måske skal afinstalle og geninstallere ???
winrar kan reparere arkiver - fejlen kan måske ligge der ????

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-02-05 12:50
Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-02-05 12:53

Ved du hvad WINRAR filer er?? Du skal have install winrar for at udpakke en billedfil der er pakket med winrar,når du har install winrar,h/klikker du på den og udpakker filer i den mappe/sted hvor du vil have den liggende

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 50 point
Dato : 26-02-05 15:09

Du er vist kommet til at sætte at WinRar skal åbne dine billeder.

For at ændre dette højreklikker du på billedet. Vælger menupunktet: Open with/Åbn med... Her kan du så fx vælge Microsoft Photo Editor, og sætte hak ved : Always use the selected.../Benyt altid det valgte...
Tryk OK til dette.
Nu vil den type billeder blive åbnet med dit valgte billedvisningsprogram.

Mvh
Random

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 15:17

rotw 12:00

Kommentar
Fra : Random

Dato : 26-02-05 16:04

i pap 15:09

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 18:34

LOL rotw - tror det er neon - det farer jo lige i øjnene

Godkendelse af svar
Fra : trals4

Dato : 26-02-05 22:02

Tak for svaret Random,det løste problemet.
mvh
trals4