/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
ABU teleskop røgovn
Fra : jspi
Vist : 2994 gange
100 point
Dato : 26-02-05 10:03

Er der nogen der kan fortælle mig hvor man køber en ABU teleskop røgovn i Nordsjælland, Roskilde eller Kbh.

MVH
Jspi

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 26-02-05 10:22
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 11:22
Godkendelse af svar
Fra : jspi

Dato : 26-02-05 19:10

Tak for svaret miritdk.

Jeg har dog valgt at købe en Gour Mani 3 i 1 Røg-Grill i Silvan i dag for 499,- kr. Det geniale ved den er at den udover at være en røgovn også kan bruges som almindelig grill og på den måde får jeg jo mere for mine penge. Så nu glæder jeg mig til at komme igang med hjemme røgeriet

Jeg vælger at give dig de 100 point fordi du var så hurtig med et godt bud på hvor jeg kunne finde en ABU teleskop røgovn.

MVH jspi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 19:12

lyder jo helt fint jeg håber du får fornøjelse af den