/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm problem.
Fra : Blondie.dk
Vist : 272 gange
22 point
Dato : 25-02-05 16:54

Jeg har været lidt ubetænksom og har haft min pc-subwoofer til at stå opad skærmen så nu har jeg mærkelige farver i den ene side af min skærm. Kan det afhjælpes og hvordan?

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 25-02-05 16:57

jeg har prøvet det samme bare med et tv men det forsvandt efter et stykke tid da jeg fik magneten væk mener der gik et par dage håber det sker for dig oz

mvh cbsjanten

Kommentar
Fra : Blondie.dk

Dato : 25-02-05 17:10

Det håber jeg også, ser lige om der kommer andre løsninger.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 17:20

Er der en degauss funktion på skærmen? Så prøv den!

Kommentar
Fra : Blondie.dk

Dato : 26-02-05 09:18

Det gik i sig selv igen, så intet problem nu.

Kommentar
Fra : Blondie.dk

Dato : 01-03-05 13:48

Da problemet gik i sig selv er jeg lidt i vildrede ang. point og ang. lukning af spørgsmål??

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 01-03-05 14:22

hehe dine 22 point er ikke hvad det drejer sig om men luk da bare spørgsmålet !!!!!

men dejligt at det gik væk

Kommentar
Fra : Blondie.dk

Dato : 02-03-05 17:03

Ok, men hvordan lukker jeg liiige spørgsmålet??

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 11-03-05 16:42

du skal bare accepterer et af de svar der er givet det står vist i højre side accepterer som svar skuller der gerne stå