/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvilken sub er bedst..?
Fra : Jimmi_S
Vist : 994 gange
100 point
Dato : 25-02-05 16:39

Jeg overvejer at købe en af disse subwoofer, men hvilken en er bedst..? Hvis der er nogen der kender en hel 4. er i velkommen til at skrive en link til den. Prisen skal dog stadig være ca. 1000..

http://dev5.sites.dk/produkt.asp?id=450&pk=27

http://www.thansen.dk/product.asp?c=413834871&n=1200266498&pn=1220721527

http://www.autohifi.dk/varesider/varer.asp?Kategori=25 (Boxter 12 dB Warrior II Subwoofer)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-02-05 16:42

Ja, jeg kan anbefale en Cerwin Vega.
Sådan en 12'' har jeg selv, men kan ikke lige huske prisen, men den er vist lidt dyrere end de 1000,- du nævner.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-02-05 16:52

Cerwin Vega'en købte jeg hos Hi-Fi-Klubben.
Men fandt lige, at man kan få den nu hos T.hansen for 1200;-

http://www.thansen.dk/product.asp?c=413850057&n=1227393618&pn=1227400085

mvh dova

Kommentar
Fra : gril

Dato : 25-02-05 18:54

du skal da helt klart købe Boxter 12 dB Warrior II Subwoofer det er uden tvivl den bedste.Boxter er kendt for at lave Subwoofer der er extreme gode de har vundet en masse priser ikke officiel men private der har deltaget i konkurrencer

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 26-02-05 11:09

Der er ikke nogen der kender noget til MDS'en eller Xzound fra thansen..?

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 27-02-05 08:29

Du skal lige huske at det de sælger ved thansen, ikke er specielt præget af kvalitet! Jeg har selv skiftet til thansen for at få billigere stumper! men havnede ved mekonomen i sidste ende!!!!

vh. sofuzz

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 27-02-05 11:50

Jeg ville købe jbl gti eller noget tilsvarende,alt afh af din pengepung og budget til forstærker,bare husk at de billige ikke altid lover hvad de holder med belastningsevne.

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 27-02-05 11:51

Ups du har kun 3 muligheder,vælg BOXTER,du får meget for pengene.

Kommentar
Fra : pzyko

Dato : 27-02-05 23:00

MDS G30 eller 12" Cerwin vega fra T-Hansen. Køb en af dem. Jeg har selv 2 stk. 12" Cerwin Vega fra T-Hansen hjemme i stuen. De spiller helt kanon. Og før jeg købte dem overvejede jeg at købe MDS G30...Køb en af de to nævnte enheder. Det går du med garanti ikke galt i byen med!!

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 28-02-05 17:56

Hmn jeg kan se at det enten bliver MDS'en eller BOXTER.. Hvilken en af dem er bedst..? Efter hvad jeg kan se har BOXTER'en en hel del flere watt men kan man regne med at det er den der os spiller bedst..?

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-05 18:20

stol trykt på Boxter det vil du ikke fortryde

Kommentar
Fra : pzyko

Dato : 01-03-05 16:45

Boxter er vel også udemærket, men jeg ville ville klart vælge MDS. Helt uden nogen form for spekulation...Men ellers så tag forbi Dansk Auto Hi-fi eller carsound og lyt til lidt forskelligt og snak med dem...

Kommentar
Fra : gril

Dato : 01-03-05 17:13

MDS har kun 400 RMS Watt hvor boxter har 1200 Watt RMS

Kommentar
Fra : pzyko

Dato : 01-03-05 20:42

Og? Hvem har tænkt sig at fyre 1200 Watt af inde i en bil? Tror på at MDS er af en bedre kvalitet mht. lyd hvor imod at Boxter mere er noget blødt mudret noget. "kun" 450 Watt RMS? Det tror jeg på er rigeligt...

Men under alle omstændigheder bør du nok, Jimmi_S, tage forbi en Auto-Hi-Fi butik og snakke lidt med dem og lytte til noget forskelligt før du laver din endelige beslutning.

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 01-03-05 20:51

Det er lidt af en tur hvis jeg skal forbi en Auto-Hi-Fi butik, såå.. Men vil gerne ha sub der kan spille MAX..! Så det ender nok med en boxter efter som den har over dobbelt så mange watt, så skulle den jo kunne spillet hjøst, ikke..?

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 05-03-05 17:51

Jo den kan spille højest, men den lyder nok af helvede til hvis den får gas.. Nu har jeg selv 2 * 10" Boxter 400 sub'er i min Polo sammen med en pioneer 300 Watt 4 kanals forstærker. Og når jeg skurer 2/3 op for volumen, og bassen på max. kan jeg ikk selv ud af bagruden, for det første fordi bagspejlet hopper så meget og man bliver søsyg, og bagruden hopper også. Fuld skrue, og jeg kan ikk være der... Jeg kan kun anbefale Boxter...

Godkendelse af svar
Fra : Jimmi_S

Dato : 06-03-05 15:29

Tak for svaret gril.