/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Internethastighed?
Fra : Hypacia
Vist : 709 gange
50 point
Dato : 25-02-05 15:04

Hej.

Jeg har lige fået en opdatering på mit internet fra 512 til 1Mega bit. Jeg ville bare vide hvor jeg kan se der er sket noget med min Internethastighed, altså nå den er blevet opdateret.

Nogle der ved hvor man kan se nogle forskelle, eller ændringninger?

På forhånd tak. :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 15:05

alt efter hvilken udbyder du har ligger der sikkert en hastighedstest på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 15:07
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-02-05 15:37

Mål din hastighed
http://www.internetkvalitetsguide.dk/About.asp

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 25-02-05 15:47

Her er en side, og prøv at køre flere gange, http://us.mcafee.com/root/speedometer/test_0150.asp

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-05 16:24

Du kan helt klart mærke det hvis du går ind og ser onlineprogrammer eks. på Dr's side
og feks.downloader film samtidig og du kan sagtens loade mange film samtidig og surfe
Mvh Sune

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-02-05 16:39

hej
prøv dette prg. det samme dansk kabel-tv bruger
http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp
ole

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-02-05 16:42

hej igen
sorry!!!!!
havede ikke lige set den var anbefalet

ole
ps men der god

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-05 17:47

Det med en opgraderet hastighed, er ikke altid ensbetydende med, at nu suser det bare der ud af.
Et gammelt ordsprog: "Kæden er ikke stærkere end det svageste led"
Oversat betyder det, at hastigheden er ikke højere end den sløveste enhed på linien kan klare.

Jeg har selv opgraderet til 1 Mbit, og fik 4 Mbit indtil 1. maj (siger de)
Men jeg har kun i en enkelt tilfælde set den ruppe sig under downloading. Det var da jeg hentede et program hos min udbyder. - Ellers ligger den på den samme hastighed som da jeg kørte 512.

At du kan køre en test, er jo ikke ensbetydende med at den holder den hastighed under alle forhold.
"Man kan heller ikke holde den samme hastighed på en 4 sporet motorvej, hvis man pludselig støder ind i vejarbejde på de tre af vognbanerne"
Prinsippet er det samme.

Så glæd dig over at den en gang i mellem kan finde på at sprinte der ud af!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 17:49

severino - flaskehalse gør jo heller ikke at ferrarien kommer først igennem vel

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-02-05 19:52

Jo da, bare han tager tilløb i god tid!

Godkendelse af svar
Fra : Hypacia

Dato : 26-02-05 11:39

Tak for svaret severino.