/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Jeg vil gerne i kontakt med Frank Munkø
Fra : Brynja
Vist : 2608 gange
10 point
Dato : 03-09-02 17:55

Er der nogen derude som kan hjælpe mig med at komme i kontakt med Frank Munkø (fra åndernes magt).
Han holder nogen seancer i en spirtuel kirke på sjælland, har du navnet på kirken?

Med venlig hilsen

Brynja

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 20 point
Dato : 03-09-02 18:21

Kirken hedder Danielskirken og ligger ved Peblingesøen.

Kommentar
Fra : skyrider

Dato : 03-09-02 20:48

Du kan se tid og adresse for møderne her http://www.nytaspekt.dk/modeliste/kbh.htm under Daniel-kirken

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 19:50

"Brynja" <Brynja.news@kandu.dk> wrote in message
news:HP4d9.50447$ww6.3616610@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen derude som kan hjælpe mig med at komme i kontakt med Frank
> Munkø (fra åndernes magt).
> Han holder nogen seancer i en spirtuel kirke på sjælland, har du navnet
> på kirken?

Det er Danielkirken, http://www.danielkirken.dk.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 20:25

On Tue, 03 Sep 2002 15:55:20 GMT, "Brynja" <Brynja.news@kandu.dk>
wrote:

>Er der nogen derude som kan hjælpe mig med at komme i kontakt med Frank
>Munkø (fra åndernes magt).
>Han holder nogen seancer i en spirtuel kirke på sjælland, har du navnet
>på kirken?
>
>Med venlig hilsen
>
>Brynja

Daniel-Kirken i København

Peblinge Dossering 6
2200 København N
Tel 38289661

----

De varmeste hilsner fra Bjarne Krog
Se http://www.vandrermodlyset.dk/ og bliv klogere

Godkendelse af svar
Fra : Brynja

Dato : 04-09-02 13:57

Mange tak for det hurtige svar, nu er det jo bare at tage kontakt

Med venlig hilsen

Brynja

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 31-12-02 08:18

Hej Brynja ! jeg er meget interesseret i om du evt. har overværet en af Frank Munkø's foredrag eller gudstjenester i Danielskirken i København , da jeg finder det meget spændende ! venlig hilsen karin42

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 03-02-03 09:05

ok ! men jeg er stadigvæk interesseret i om brynja har overværet en gudssjeneste med Frank Munkø - da jeg finder det yderst spændende
venlig hilsen karin.

Kommentar
Fra : vognbjerg

Dato : 11-03-03 18:11

Har fundet nogle datoer i Nyt Aspekt med Klarsyn ved Frank Munkø.

Datoerne er: tirsdag 25/3 kl 19.30 :Klarsyn

tirsdag 18/3 kl 19.30 : Livets mysterier og Klarsyn

tirsdag 1/4 kl 19.30 : Horoskoper i ugeblade og aviser er værdiløse og Klarsyn.

Kommentar
Fra : buitenhuis

Dato : 12-04-03 15:36

er der nogen der har en mail adresse til Frank Munkø???
De bedste fra
Buitenhuis

Kommentar
Fra : 1308

Dato : 13-07-03 01:41

hej, er der nogen somer blevet hjulpet af ham

Kommentar
Fra : 1308

Dato : 13-07-03 01:42

hej, er der nogen somer blevet hjulpet af ham

Kommentar
Fra : 1308

Dato : 13-07-03 01:42

hej, er der nogen somer blevet hjulpet af ham

Kommentar
Fra : lonki

Dato : 04-12-03 01:01

Nej, men han har sagt at jeg har helbredelse i mine hænder, jeg begynder snart en uddannelse hvor dette indgår. Har ikke tænkt over det før en veninde der var med , huskede mig på hvad han havde sagt.