/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
CD kopiering
Fra : cccf
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 23-02-05 10:10

Jeg har en CD med et videoredigeringsprogram som jeg gerne ville lave en sikkerhedskopi af, jeg har prøvet at bruge CLONE cd men når den er kommet til 98% af indlæsningen kører min cd på stedet og kommer ikke videre.?
Så har jeg prøvet at overføre den til harddisk mappe for mappe og brænde den i WIN xp og så kan jeg også godt brænde og indtstallere programmet, men når jeg så kommer ind i programmet beder den mig om at lægge disken i igen, og så kan jeg kun få programmet frem hvis det er originalen jeg lægger i. ? (programmet skal bare genkende CD så er det låst op) der er en fil som jeg ikke får med når jeg kopierer. (er der et kopieringsprogram som tager det hele med??)
NB: når programmet først er lukket op fungere det hele tiden.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-02-05 10:14

Prøv at installere en nyere (opgradere) clone cd

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-02-05 10:14

Prøv at installere en nyere (opgradere) clone cd,der er sikkert kommet nye sikringer

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-05 13:30

Du kan prøve at lade en anden kopiere din CD.
Men en del CDèr har kopisikring i form af "bad closters", som Clone CD skal have rigtig lang tid til at tygge igennem, eller du indstiller clone til at kun kontrollere en eller få gange.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 23-02-05 15:27

brug nero.. det virker

mvh tonnie

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 25-02-05 11:16

Tak for svaret pallebhansen.
Clone CD skulle bruge 17 minutter før det lykkedes.
Jeg var ikke tolmodig nok.
Venligst cccf.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-02-05 16:15

Selv tak.
Jeg har brugt timer for at lade Clone komme forbi bad clusters, og når de er passeret, så går det stærkt igen.
VH Palle Hansen