/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Dansk Undervisning
Fra : gr8
Vist : 536 gange
10 point
Dato : 22-02-05 20:09

Jeg vil høre om der er uddannelses institutioner i Danmark, hvor man kan lære det danske sprog gratis? Min kone og jeg bor i Sverige, og vi er ikke registreret i Danmark.

Kan min kone stadigvæk lære dansk i Danmark uden omkostninger?

Hvis således, så hvilke skole(r) tilbyder undervisnigen?

Jeg vil gerne have at hun taler dansk, da vi ellers vil få to fremmede sprog hjemme hos os.

Håber der er nogen der kan komme med et godt råd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 20:25

Hvis du og din kone er tilmeldt i Sverige, kan hun ikke få gratis danskundervisning i Danmark.

To fremmede sprog, er det dansk og svensk?

Forhør jer i Sverige om de tilbyder danskundervisning.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-02-05 00:17

.. hvad er galt med svarene i: http://www.kandu.dk/dk/spg/59939 ???
.. og det er da helt normalt at man "lukker" et spørgsmål, før der stilles et nyt !!
/PG

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 07:19

Guild... der er jo lidt Svensker i det, og Svenskere har det jo bedre end os Danskere og Nordmænd... de har bedre naboer
gr8... nær'studer den danske version på http://www.kandu.dk/dk/faq.asp og så har du/I jo rent faktisk fået svar på linket fra Guild.

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 5 point
Dato : 23-02-05 10:07
Kommentar
Fra : gr8

Dato : 23-02-05 10:41

Grunden til et nyt spørgsmål er at jeg nu konkret leder i Danmark. Tak for link Colini, jeg tror at det er et start ..... Jeg ser frem til hvis folk har lignende links. TAK

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 23:27

Citat
Kan min kone stadigvæk lære dansk i Danmark uden omkostninger?

Har hun tidligere fået danskundervisning i Danmark?

Godkendelse af svar
Fra : gr8

Dato : 10-03-06 16:59

Tak for svaret Coliniiii.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 10-03-06 19:16

Tak for points. Fortsat held med det Danske.
PS: Jeg lære stædivæk, Jeg er englander!