/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Til emesen
Fra : ans
Vist : 577 gange
14 point
Dato : 22-02-05 17:17

Her er så mit andet bidrag til indsamlingen.

Hvis du er hurtig , altså inden for en time, får du jo 11 point ud af det.

Det vil spare tiden med indsamlingen

Det nytter ikke at sende eyvind eller emesen med punktum

Spørgsmålet her kan kun lukkes ved henvendelse fra emesen

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 22-02-05 17:28

Ih tak - det er alt for meget.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 18:29

Ohøj

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 18:32

Nå det var ærgeligt - jeg regnede forkert på Kandu-uret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 19:04

emesen, ser du, nu kan jeg jo regulere på point evt. fordoble, fordoble og sådan kunne jeg blive ved.

Ja, men jeg kunne jo også bare give dig det ene point.

Tænker lige over det, der er jo lang vej til de 200 point, hvis det skal fortsætte på denne måde.

Det ville jo være billigere og hurtigere for mig, at du svarede inden for en time, så ville du jo få 11 point.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-02-05 19:21

ans - hvis det endnu ikke er gået op for dig, kan jeg fortælle dig at jeg åbnede en vittighedstråd med 200 point. Efter en demokratisk afstemning vandt emesens vittighed, og han fik derfor både ære og point. Hvad er det så egentligt du synes at eme er blevet snydt for?

Hvis det er det der med natmadens ekstra 200 point, har du jo selv allerede fortalt hvor dumt det var. Jeg synes også at det var dumt af natmaden at overlade til mig at uddele hans point, det kunne jo kun lade sig gøre via en ekstra-overførsel via min konto.

Men læg lige mærke til at det ikke var min ide. natmaden har kvajet sig. Men nu er det MIG der bliver skældt ud.

Jeg fik 211 superpoint ud af det. natmaden fik 220. emesen 200. HVEM har tabt?

Hvis natmaden havde kunnet finde ud af SELV at give point, havde hverken han eller jeg fået Superpoint. Og så havde det stadig kun været emesen der havde fået sine velfortjente 200 point.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 19:47

arne.jakobsen............................der er ingen der skælder dig ud.
Men Ans driller mig bare -----------------men det er en længere historie.
Dog har der været tråde som er mere fjollet end denne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 19:53

arne.jakobsen

Nu har jeg i denne tråd ikke nævnt hverken dig eller natmaden, men noget tyder på at du ved, hvad det drejer sig om, nemlig dette

Citat
natmaden Dato : 19-02-05 14:22

Hmm! nu kan jeg bedre se en klaverbokser, for mig!
AJ kan du ikke lige forhøje pointne, og stikke dem til emesen.
Han gør da en indsats, for at os næsevæskedumme kandusser kan få stå.
Og så staver han vist meget godt

Emesen er klogere end google

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 14:26

natmaden - giv mig de point du synes jeg skal forhøje med. Men om det bli'r eme der får dem afhænger jo af valgets udfald. Du kan jo også bare selv oprette en gavebod.

1 Kommentar

Fra : natmaden Dato : 19-02-05 14:41

ok så mangler jeg bare lige dit kandubankkontonr. Så overføre jeg lige en håndfuld poæn.
Er du hurtig AJ så er der vist også lidt ekstra lommepoæn til week-enden
http://www.kandu.dk/dk/spg/60937

Hilsen poænbagmanden

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 14:48

Åben en tråd med titlen "Til Arne". Det er vist sådan man plejer at gøre. De seneste 4 mdr. har jeg ødslet 800 point ud på disse vittighedstråde. Nu må en anden tage over. Var det ikke noget for dig natmaden?
Så kandu også selv sørge for at forklare DINE regler samt holde tråden fri for snot.

Hvorfor så opfordre natmaden til at åbne en tråd i dit navn. Du kunne jo have sagt til ham at han skulle vente til din afgørelse var kommet i din egen tråd, efter dine egne regler.

Jeg stemte ikke i din tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/58810

men jeg synes nu at emesen skulle være vinderen, hans "vits" var rigtig god *lol*

Det jeg så gør nu er at give emesen de point, han mangler.

Han har fortjent dem *lol*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-02-05 20:29

ans

Når natmaden skriver
Citat
AJ kan du ikke lige forhøje pointne, og stikke dem til emesen.

så svarer jeg
Citat
natmaden - giv mig de point du synes jeg skal forhøje med. Men om det bli'r eme der får dem afhænger jo af valgets udfald. Du kan jo også bare selv oprette en gavebod.

Ja, jeg kunne da godt ha' opfordret natmaden til at opføre sig normalt, det gjorde jeg faktisk også. At han så alligevel oprettede en tråd med 201 point, er jo kun hans fejl. Og det må du tage op med ham. JEG havde udbudt 200 point for den bedste vittighed og dem fik emesen. JEG skylder ikke noget for den tråd.

ans jeg er enig med dig i at emesen har fortjent såvel æren som pointene for februars bedste vittighed, men han har da også fået dem. Hvis natmaden vil tildele extra-pointer, er der vel ingen grund til at inddrage mig i det project?

Hvis du eller andre vil vide hvorfor natmaden gjorde det, må I jo spørge ham! Måske var det ham der havde drukket for megen rødvin den dag? Hvad ved jeg? Og jeg er da osse ligeglad.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 20:53

arne.jakobsen

Citat
arne.jakobsen Dato : 19-02-05 14:26

natmaden - giv mig de point du synes jeg skal forhøje med. Men om det bli'r eme der får dem afhænger jo af valgets udfald. Du kan jo også bare selv oprette en gavebod.

var det ikke "eme" emesen der vandt i din lodtrækning?

Ja natmaden oprettede så en "gavebod", som du arne.jakobsen rykkede for skulle lukkes. Du fik point.

Derefter optettede du et spørgsmål, hvor du gav natmaden point.

arne.jakobsen er det ikke gået op for dig endnu, at du og dine (vittighedstråde) ikke kan tages alvorligt *lol*

Ja ja så er det op til dig arne.jakobsen, hvordan du vil fortolke mit "alvorligt"

Du mangler stadig at svare på mit spørgsmål, stilet til dig.

Jeg kan ikke lukke det, før du har givet et svar

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-02-05 21:08

ans

Jo det var emesen der vandt februars bedste vittighed og han fik også sine 200 point.

Men hvorfor natmaden ikke selv kunne uddele point men følte at det var nødvendigt at de blev sendt via mig er stadig en gåde.

Emesen har fortalt at han ikke abonnerer på noget, og derfor har han heller ikke set den tråd hvor jeg forsøgte at give natmadens point videre. Da DEN tråd igen, igen begyndte at ligne en hade-tråd, valgte jeg at give pointene med renter tilbage til natmaden. Dette er sket.

Hvilket spørgsmål? Giv mig lige et Link. Har ikke set det.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-02-05 21:11

De't li'som at være i Se & Hør
Og jeg viste ikke engang at jeg havde evner som linselus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 21:13

Hellere være en linselus end en rigtig lus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-02-05 21:20

Hellere være i Se & Hør som linselus , end i EB som side 9 pige. Tror mig det ville give 'bad kama'

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 21:22

Linselus - er det dem der sættes i skinpelsen. Det er da synd hvis de også skal bære briller i den jungle.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-02-05 21:31

Nu var det jo ikke en brillelus der blev omtalt. Men de fleste der bliver vist i Se&Hor har selv ønsket at være der.
Som Salig Simon Spies sagde: "Der findes kun to slags reklame; god eller ingen".

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-02-05 21:33

Nej emesen, de sætter sig på linsen, lige meget hvad fotogragen gør, er de midt i focus.
lidt lige som ludostøvler, bare noget helt helt andet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-02-05 21:42

Du har lidt ret natmaden, men de sætter sig ikke på linsen, de PLACERER sig foran. Altså bringer sig selv i centrum.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 21:49

Det vil også være dumt at hvis de PLACERER sig bagved. Det kunne man fristet til at kalde for en lusepuster

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 21:52

Det kender jeg godt. Når jeg i udlandet vil fotografere nogle gode fiskepladser med masser af sild kommer der altid nogle streger på billedet. Det ligner noget fra en håndflade.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 21:54

emesen...lol

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 21:56

arne.jakobsen

Citat
Hvilket spørgsmål? Giv mig lige et Link. Har ikke set det.

du har da skrevet noget tidligere i det spørgsmål, så du må jo kende til det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-02-05 21:58

Nix Creamy - det må hedde en Bagdørs-Lus "Lucius Agter"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 22:00

Er det så din kones håndflade, du kan se emesen *lol*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 22:01

Ja det ligner - men hun er ellers ikke meget for at blive fotograferet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-02-05 22:10

Sig mig, AJ kører dit hovede stadig comal80 ?
at sætte sig på linsen , er foran linsen.
At sætte = udfylde, afstanden er ligelyldig.
centrum, focus, placerer.
Men jeg har da bemærket din omtale af mig, som værende den kvajende.
Håber du kan også selv kan se det er rigtigt, for det er aldrig godt at lyve for sin egen sjæl.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-02-05 22:26

ans - hvis jeg tidligere har skrevet noget i spørgsmålet, hvorfor har du så svært ved at lukke det?

Du skriver
Citat
Du mangler stadig at svare på mit spørgsmål, stilet til dig.

Jeg kan ikke lukke det, før du har givet et svar

Og du skriver lige nu at jeg HAR svaret. Hvad dælen er problemet?

natmaden - NEJ Comal80 var noget børn lærte mens jeg sad og programmere Assempler.

Jeg kalder dig ikke den kvajende. Men når du kvajer dig så åbenlyst som du har gjort i de seneste 3 dage, så kommenterer jeg det. Så længe jeg ikke bruger grimme ord er en meningsudveksling tilladt.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-02-05 23:12

Arne, jeg tror at det er denne tråd Ans refererer til: http://www.kandu.dk/dk/spg/60836

Har Natmaden kvajet sig??? hmmmm....er jeg blevet blind eller hvad??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 23:15

Natmaden.

AJ er begyndt at 'bruge hovedet' - og IKKE tiltale andre som hjernelamme idioter. Egentlig bør du være glad og stolt af titlen 'et kvaj'.
Tænk lige på, hvorfra titlen kommer

Natmad. Du har vundet ugens mindst slimede titel!!

Gu ved hvor længe det holder

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-05 00:23

Creamy 1000. Tak.
AJ har da altid tiltalt mig pænt !

Aj -> med 'comal80' som tidsviser, hentydede jeg til den langsomme CPU og den lille mængde lagerplads,
og den begrænsede mængde input. der var på den tid,
og jeg var godt klar over at du ikke er nyfødt , og at du sikkert var teenager da musikskiver var lavet af lak og kørte 78rpm.
'comal80' hentyder altså til en svunden tidsperiode
Forresten er Comal80 da også en fin titel, det hjalp da mange i gang med forståelse omkring komputere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-02-05 11:18

arne.jakobsen

Jeg skrev ikke at du havde svaret, men skrevet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-05 18:54

Hvad er der nu i vejen med Pascal...............bruges det ikke mere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-02-05 23:23

ans - beskriv lige forskellen? Jeg har skrevet og jeg har skrevet et svar. At det ikke er det svar DU ønsker, ændrer ikke ved det faktum at jeg både har skrevet og svaret. Ha - ha.

Hvis du ikke kan forstå det, skal du nok ha' nogle skolepenge tilbage. Men du kan jo spørge andre om deres mening.

emesen - Pascal var et udemærket og meget anvendeligt værktøj, men der er vist ingen der bruger det idag. JO - måske som beregnings-værktøj i forsknings-miljøer, men der findes jo andre og mere nutidige værktøjer. Så jeg tror det er sjældent.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-02-05 23:29

Creamy - Jeg har IKKE kaldt natmaden "et kvaj". Jeg har sagt at han har kvajet sig. Og det er noget helt andet.
At du ikke kender ordet, er jo ikke min skyld. Det svarer til forskellen i mellem at sige "Du er dum" og "Du har dummet dig". KANDU nu se forskellen?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 00:08

arne.jakobsen

Kunne du ikke skrive dine kommentarer om det at lukke en tråd i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/60836

der er det smalltalk.

emesen

Nu har kandu været nede, ingen mails, så jeg forhøjer lige med 1 point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-02-05 00:30

ans - det er dit eget spørgsmål du henviser til. Og der HAR jeg svaret dig, grundigt endda. Jeg har aldrig kaldt dig dum. Men har sagt at HVIS du ikke kunne forstå, så MÅTTE du være dum.

Creamy - Jeg HAR kaldt en profil for Hjernelam, men det er så længe siden at det næsten lige så godt kunne være løgn. At du bliver ved med at hænge dig i 3-4 måneder gamle ord, fortæller da mere om dit had til mig og de små sko du går i end noget om mig. Jeg har kunnet rette op på mine fejl, men du bliver bare ved og ved og ved og ved med at jagte mig i alle tråde, uden selv nogensinde at fremkomme med noget som helst positivt.

Toupie - Du er ikke blevet blind, du har bare ikke fulgt med i de tråde vi andre taler om.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-02-05 00:32

ans - Ihhhh hvor er du generøs. Hele 3 point til STAKKELS emesen der blev så læsterligt snyt for point. Dem kan han så varme sig med her i Snestormen. Ha - Ha

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 00:54

Hvilken snestorm???????????

Toupie

arne.jakobsen har deltaget i trådene, men om han har fulgt med *LOL*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-02-05 01:06

ans - hvad med at forøge point til emesen? Eller har du ikke råd? 3 point giver da ikke megen varme her i snestormen.

Nåh nej. Du ved jo ikke at der er Sne..... over DK. Sorry.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-02-05 01:09

ans - giv mig lige et link til det spørgsmål du ikke har fået svar på, så skal jeg prøve at hjælpe dig ud af pinen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-02-05 07:04

Nå, er det pludselig mig der er 'jagteren' ?!
Er det fordi jeg et par steder har gjort dig opmærksom på at du er kandus mester i at overpisse folk - og som ingen pli har overhovedet. Pas nu på med alle dine forsvarsmekanismer AJ. Det kan give et sammenbrud, hvor det ender med, at du mister dem alle (mekanismerne..altså;o )

Åhh, nu ved jeg det! Du er sur, fordi jeg i en tråd indsatte en mail fra kandu teamet, hvor der klart og tydeligt står, at bliver der klaget ÉN GANG mere over din profil, så er det ud af vagten.
Jamen AJ, skide da med det. Der er vist ikke så mange der bemærkede den - og vil du gerne fortsætte her på kandu, så fortsætter du bare som tilfældet er lige pt.
Du taler pænt og ordentligt til dine medkanduer - og forsøger at holde lav profil.
Nemt ikk´

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-02-05 07:18

Creamy - Hvordan kan det være at Kandu-teamet sender dig en sådan mail? Er du aktionær i firmaet. Eller er du kæreste med en af de ansatte. En sådan mail, burde du ikke ha' ret til at se. Og slet ikke videresende i en tråd herinde.
Hvorfor skulle jeg holde lav profil. Det har du da aldrig gjort. Jeg kan sagtens finde en liste frem over folk du har overpisset. Såøh, Deet.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 14 point
Dato : 25-02-05 16:09

Kære rare søde venlige Ans
Jeg er ved at lave et forsøg på at få min pointtavle til at vise bare 7 taller.
Så hvis du vil være så rar ikke at tildele mere end de 3 point i denne tråd.
På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 17:57

Jamen emesen så bliver det kun 77766, så er tre point jo ikke nok

Jeg giver da gerne de sidste point, så du i en kort periode har 77777 point

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 18:11

Tak for svaret emesen

Jeg kunne ikke vente, så nu håber jeg på at jeg har ramt plet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 18:16

For en kort periode har du så de 7 taller, som du ønskede dig.

Citat
emesen (Superbruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 41633
Brugernavn emesen

Profil

Interesser: EDB, Teknik, Elektronik, Biler og andet legetøj.

Ældre hobby-halvnørd.....Med 2 profiler.
Eyvind alm. bruger er den anden som dog ikke kan modtage point.
Eyvind leverer ikke point til Emesen.

Medlemsstatus Vis historik

Status Værdi

Første login 23.10.2002
Superpoint 77777

Det var så beviset, så må det jo vise sig hvor længe det holder

Det næste du går efter er vel 8 taller

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-02-05 10:30

TAK TAK TAK Ans.
Det var rigtig pænt af dig.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-02-05 18:06

emesen du mangler jo bare at besvare 5 spørgemål, så har du besvaret 777 spørgsmål.
Men så har du jo over 77777 point. så måske du skulle have bedt Ans om færre point
Men kan du ramme 88888 888 ja så giver jeg en bonus på 1000p.
God jagt

AJ for lige at komme dig i forkøbet, foreslår jeg dig at konsulterer din lommeregner

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-05 18:19

Godt set natmaden.

Jeg skulle kun have givet emesen de 3 point og så oprettet 5 nye spørgsmål til emesen og taget højde for hvor mange point der manglede i at nå 77777 + 777

Ærgerligt at jeg ikke havde set det.

Beklager emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-02-05 19:08

Men så er der da heldigvis en ny udfordring i 88888 888.
Det sikkert umuligt
Emesen får noget at regne på, og må vist justere, med en stor del brugbare tips

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 17:03

De 777 spørgsmål havde jeg da heller ikke set.
Og desværre kom der forsinkede accept og ødelagde de 77777 point.
Men det lykkedes da at have det hængende et par dage.
Og desværre kunne det ikke lade sig gøre for dig Ans at indehave spørgsmål nr. 50.000
(husker vi også ikke at træde på flisemellemrummene ??)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-05 18:19

emesen

Gør du??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-03-05 18:26

Ha-Ha

Jeg så igår at du mangler under 500p for en 3. plads
Tænkte at lave en tillykke med 3. pladsen-emesen-tråd på 500p.
og en ekstra tråd på 500p til BjarneD 'Velkommen tilbage på 3. pladsen'

Men emesen, tror BjarneD løber fra dig i spurten

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 16:35

Ja Ans, det lærte jeg af min kusine, som ville giftes med mig en gang for længe siden............. suk (12år) [hør]
.
Og Natmaden..............nu må jeg vist selv til at sige tillykke med 3. pladsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 22:25

Jeg lærte af min legekammerat (veninde) ikke at træde på riste.

Det husker jeg stadig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-10-09 19:35

Citat

Hvor er det sjov læsning
Meeeen laaaagnt før min tid her.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-10-09 20:25

Hej Pia

sikke se dog kunne i 2005