/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
headsæt og store højtalere
Fra : snaptil
Vist : 497 gange
20 point
Dato : 22-02-05 00:14

hejsa
jeg vil gerne høre musik fra pc til mit anlæg og samtidig have tilsluttet mit headsæt når det ønskes at bruges, uden at skifte kabler.
jeg har et 5.1 lydkort og har tidligere haft sat headsæt i den ene udgang og og forstærker til den anden. men lige nu gider det ikke at virke.. men hvordan løser i andre det problem?? hvordan er i forbundet ?

Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 30 point
Dato : 22-02-05 00:38

det nemmeste du kan gøre er at gå i føtex og købe et stik der laver et jack stik til to

det koster en 50,-

sådan har jeg gjort

ole

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-02-05 00:44

hehe oki tjah lyder som en nem løsning det vil jeg da gøre..
men mister du ikke noget effekt..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 00:46

brug et dbl stik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 00:46

hoooooooooooooov - der var ingen svar da jeg kom på - sorry

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 22-02-05 01:12

tab det ved jeg faktisk ikke men hvad skal du bruge det til er du stor musik fan og kan lide alle fasetter i musikke så kan du måske høre forskel
Men skal det være til fx mp3 til en fest og spil lyd så kan du ikke høre noget

ole

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-02-05 01:36

Aldi havde for ca 3 uger siden et 5.1headsæt med alle kabler(ekstra lange) og omskifterboks til 250kr.
Er du heldig finder du et sæt i en Aldi, men det er desvære nok for sent.
Sorry, de er gode.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-05 18:19

Et alternativ, men desværre kun i standard Stereo! Se her:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=610&iItemId=89508

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-02-05 20:15

Tak severino
Den ser god ud og er næsten lige så billig som en ledning, sådan en må jeg eje

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-05 20:24

Ja den er udemærket, jeg har selv to af dem. - Den ene på den maskine som datteren sidder klistret til, det meste af fritiden og chatter voice. Så kan hun vælge om hun vil lade de gamle lytte med eller om det er meget privat.
"Det er mest privat"

Og så kan man afbryde for "makronen" så der ikke slipper krummer ud på nettet!

Nu er der det, at BILTEMA ikke har så mange afdelinger i Danmark, men de har da en her i byen, i vores StorCenter område.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-05 02:21

Næ kun 2 og det er ikke nær kbh. og de har da vist desvære ikke online salg, øv der var flere spændendene ting.
Kender også selv det med datteren, nøjagtig det samme

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 02-03-05 23:42

Tak for svaret olefahnoe.
købte det dog i kvickly ekstra til 30 kr.