/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem har MP3Weasel
Fra : Ylwen
Vist : 402 gange
200 point
Dato : 21-02-05 22:42

Jeg har prøvet et rigtig godt program til afspilning af MP3 musik i windows, MP3Weasel. Jeg har nu kontaktet firmaet der har lavet programmet, for at købe det, men de sælger ikke programmet mere. Det er fuldstændigt umuligt at finde nogen steder...

Jeg er interesseret i at høre fra nogen der har programmet og som måske kunne give mig en kopi (ved godt det ikke er tilladt, men når nu man har prøvet på lovlig vis) eller sælge hele programmet.

VH

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 21-02-05 23:00

Hey
Tror desværre ikke at det er muligt at skaffe det program desværre..
Har selv prøvet af finde det for en ven uden held.

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 21-02-05 23:01

Det kan da ikke være rigtigt at så fedt et program bare forsvinder :(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-05 23:06
Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 21-02-05 23:09

miritdk, det er ikke så meget det at finde programmet og hente det ned (i trial version). Jeg leder efter en fuld version.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-05 23:13

øv - ja jeg kender det jo ikke - men kan da være det findes et eller andet sted - er det taget ned - så kan det ligge hos en der lige akkurat nupper sådan noget til sin site jo

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 21-02-05 23:15

Ja, det er jo det :) men jeg har endnu ikke fundet det og håbede der var nogen her der kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-05 23:22
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-05 23:26

her står der click for full version - sååååååååå ???????
http://www.padring.com/soft/Multimedia/Audio/MP3Weasel.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-05 23:27

her står der click for full version - sååååååååå ???????
http://www.padring.com/soft/Multimedia/Audio/MP3Weasel.html

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 21-02-05 23:30

mintdk <-- Har du prøvet at klikke på det link?

Kommer bare med fejl 404 - page not found!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-05 23:32

nej - gjorde jeg ikke - sorry -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 00:04

her måske ????? Ville ikke downloade så ved ikke om det er hvad du leder efter
http://tucows.inter.net.il/mmedia/adnload/226444_93382.html

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 22-02-05 08:55

Nej den har jeg prøvet, men det er også en trial.
Jeg kontaktede bulletproof i går (for anden gang) og nu har de sendt et link til mig hvor jeg kan købe programmet.

https://orders.digitalcandle.com/order_php/order.php?productid=000301

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 22-02-05 10:50

fint så - synes også det lige var lidt svært at finde noget uden at skulle downloade og se hvad der var hvad
Håber det lykkes at få det hjem også så

Godkendelse af svar
Fra : Ylwen

Dato : 22-02-05 14:08

Tak for svaret miritdk. Du skal lige have point for din hjælpsomhed.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 14:42

jamen - øhhh - det var jo ikke meningen - men tak