/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
EU kørekort
Fra : NoName7620
Vist : 5339 gange
500 point
Dato : 21-02-05 22:38

Skal bruge et billede af både for- og bagside af det nye EU kørekort i kreditkort formatet, skal lave et "FALSK" kørekort til knægt der skal have lille motorcykel med 50cc i fødselsgave. Kan ikke lige finde billeder på nettet i en kvalitet så jeg rigtig kan se mønsteret på forsiden ordentligt og det sammme gælder med teksten der står i baggrunden på bagsiden. Er der nogen der kan hjælpe med en scanning af deres kort, hvor deres billede og navn er sløret ??? 500 point til venlig/hjælpsom sjæl, der kan hjælpe med sådan et billede og sende det til

ingennavn@hotmail.com

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 21-02-05 22:39

er det lovligt?
tokeren

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-02-05 22:42

ingennavn@hotmail.com?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-02-05 22:43

Kan du ikke osse bruge et falsk pas og et uregistreret CPR nummer?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 22:47

Tror du virkelig, at der er nogen, der vil gøre det?

Ja, måske er der en eller anden, der for 500 point vil, det er jo snart den første og den store lodtrækning finder sted.

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 21-02-05 22:48

Jeg skriver jo at man skal sløre sine personlige oplysninger, det er specielt mønster på forside og baggrundsteksten på bagside jeg skal bruge, så jeg kan lave så naturtro kopi som muligt og ville gerne have bedre billeder end disse til brugen

http://www.politi.dk/p34/Koerekort.gif
http://www.arvid1.dk/Korekort.htm

lidt bedre kvalitet end disse og den er god nok emailadressen er ingennavn@hotmail.com

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-02-05 22:50

Ka' du ikke bruge denne her
http://www.bregning.it/cv/koerekort.htm

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 22:52

hehe Ans du er i et vældig humør!

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 21-02-05 22:53

Jeg laver lige et ekstra spørgsmål til dette emne også med 500 point !!!

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 21-02-05 23:00

Til Dova, de skal gerne være i en kvalitet så f. eks. baggrundsteksten på bagsiden kan læses. På mit gamle kørekort er baggrundsteksten jo bare DANMARK der bliver gentaget, men det ser det ikke ud til at være på det nye EU kørekort.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 510 point
Dato : 21-02-05 23:03

Nej, der står "kørekort" på flere forskellige sprog.

mvh dova

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 21-02-05 23:09

Til Dova

Det ser ikke ud til at der er nogen der er særlig villig til at hjælpe med skanning af kørekort, så du får pointene for den hjælp som du nu engang har givet.

Mvh ingennavn@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : NoName7620

Dato : 21-02-05 23:09

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 23:10

Skide godt Egon

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 23:12

creamy

*LOL*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 23:13
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 23:14

For sent natmad

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-05 23:20

Jeg kan vise dig den automat inde i Tivoli, hvor jeg trak mit kørekort.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 23:21

lol

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 21-02-05 23:26

Til natmaden det var jo gennem google´s billedesøger jeg have fundet de to eksempler som jeg henviste til tidligere, ville gerne have lidt bedre kvalitet at gå ud fra, men er begyndt at producere et kort ud fra hvad jeg har nu... og det bliver så nødt til at være nok.

Til emesen kan desværre ikke bruge det til noget, ikke københavner - sjællænder - fynbo - men jyde (ÆGTE vestjyde)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 23:58

Men der er vel også tivoli 'over there'
NoName7620 tror ikke at knægten ser at det er falskt, eller ser det, når først 50cc'eren er pakket ud, jeg ville ikke
men brug det du har, så at det ligner lidt, skriv noget sejt på tværs over, så det ligner et stempel.
det kamuflere jo en dårlig baggrund lidt.

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 22-02-05 11:56

Resultat :

http://www.findholger.1go.dk/korekort_frontandback.jpg
http://www.findholger.1go.dk/korekort_blur2.gif

Blank kort i 300 dpi til åbning i billedbehandlingsprogram, fyld dit eget billede + tekst ind

http://www.findholger.1go.dk/korekort_blank.jpg

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 22-02-05 12:16

Ved ikke lige hvad der sker kan ikke åbne links, men kun højreklikke på dem og gemme fil på egen computer ???

http://www.findholger.1go.dk/korekort_frontandback.jpg

http://www.findholger.1go.dk/korekort_blur2.gif

http://www.findholger.1go.dk/korekort_blank.jpg

Kommentar
Fra : NoName7620