/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Anhængerstik
Fra : Bonny14
Vist : 4053 gange
50 point
Dato : 21-02-05 16:47

Hej er der nogle der han hjælpe mig. Jeg skal til at sætte anhængertræk på min bil, så mangler jeg et diagram til hvordan stikket på bilen skal tilsluttes er der nogle der kender et link til sådan noget
MVH

Kommentar
Fra : reiffenstein

Dato : 21-02-05 16:51

Hvis du køber et sæt med stik og ledninger er der et diagram i posen.

Hilsen Reiffenstein.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-02-05 16:52

jep

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-02-05 16:56
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-02-05 16:59
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-05 17:16
Godkendelse af svar
Fra : Bonny14

Dato : 21-02-05 18:48

Tak for svaret pallebhansen. Det var lige hvad jeg skulle bruge ,da det er et brugt træk jeg skal sætte på ,er alt montagevejling væk, tak for hjælpen
Med venlig hilsen Troels

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-02-05 18:57

Selv tak.
Næsten alle mekanikere har en anhængerstiktester, den kan du sikker låne hvis du kender en, men ellers har du jo din anhænger at teste på. Husk dog på du kan få nogle mærkelige symptomer, (Feks. baglyset blinker, når du blinker)hvis anhængerens stel ikke er god til nogle af pærene, men så kan du jo gøre det, at du først afprøve den på en bil der allerede har anhængerstik.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Keyvan2002

Dato : 18-07-15 21:29

Hej, jeg kom til at lave en kortslutning da jeg skulle skifte en pære (Baklygte) på min trailer. Nu virker min blink lys og bremse lys på traileren. Men begge Baklygterne virker ikke på traileren. Det hele virker perfekt på bilen og alle sikringerne er ok. Bilen var ikke fødte med trak. Jeg fil en mekaniker til at installer den for mig, for over 8 år siden. Er der en sikring et sted gemt i bilen kun for traileren og hvor er den. Jeg kan bar ikke finde den. Min bil er Citroen Xara picasso 2007. Tak.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-07-15 22:09

Der er ingen speciel sikring kun til trækket, strømmene er taget fra den ene baglygte.
Øjensynlig er der dårlig forbindelse i dit anhængerstik, hannen eller hunnen.
VH Palle