/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Point til emesen
Fra : arne.jakobsen
Vist : 502 gange
220 point
Dato : 21-02-05 10:40

CLAN mener du skal have nogle ekstra point for din vittighed. Det får du så.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-02-05 12:57

Undskyld.... var det ikke natmaden, der smed 200 ekstra point ind som emesen skulle ha'???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-05 12:59

Jo det var da så. Sorry Natmaden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-02-05 13:00

Ups sorry... nu kan du jo ikke trække tråden tilbage hvis ikke emesen vil tage imod de 200 point. Og hvis ikke andre kommer ind, så er du vel ret beset nødt til at give MIG de 200 point, hvis du skal leve op til dine egne krav om at sp. SKAL lukkes.

LOOOL Vi får se, det kan jo være emesen forbarmer sig LOOOL, eller du får andrestrenge at spille på.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 220 point
Dato : 21-02-05 13:00

sikke det kører
jeg kunne selv have givet dem til emesen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-02-05 13:23

Nå...... hehehe - Så slap du ud af den vordende krise LOOL

Men nu kan du jo så gi natmaden dem tilbage, hvis emesen ikke reagerer (jeg tror dælme ikke han gør det) *GG*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-05 13:27

natmaden. Havde jeg forøget til 400 point i Vittighedstråden, skulle folk jo have givet 40 point for at genåbne tråden. Nu slap de med 20. Men du får dem tilbage hvis eme ikke melder sig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-02-05 13:30

Fint argument..... Var det osse det du tænkte, da du lukkede, eller var det en belejliget efterrationalisering??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 18:16

Sjovt klumme , jeg tror vi tænker ens.

aj send mig et billed af din bare, til beklædning af min dartskive !
Du kan ikke rode dig ud af dette, gør hvad du vil, det er for mig ligemeget.
men i det øjeblik du fik de 201(+10)point kom du på månedens top 10.
din rykker for dem viser jo at du viste hvad de skulle bruges til.

No more, mister nice guy

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-05 18:23

natmaden. Jeg kan ærligt talt ikke indse hvorfor de point skulle gå via mig? Det var der da ingen der tvang dig til! Som du selv sagde tidligere i denne tråd, kunne du jo bare selv forære dem væk. Men nu fik du altså lavet 201 ledige point om til Superpoint.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 18:28

Så er emesen stadig snydt for de ekstra 200 point *lol*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-05 18:33

emesen er da ikke snydt for noget. Nu har natmaden sine point igen, så hvis han stadig synes emesen skal have ekstra point for sin vittighed, kan han jo bare selv give dem videre. Jeg gider ikke. Man får jo ikke andet en brok og ballade ud af det. Og så sådan nogle skideballer for en dum forglemmelse. Hvorfor tror alle at jeg gør sådan noget i ond mening. Der er ved at brede sig en rigtig ond stemning herinde. Ondskab og forfølgelse alle steder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 18:50

Fejlen er at natmaden gav dig 200 superpoint.

Han skulle have ventet med at LUKKE spørgsmålet og givet point til den der vandt i februarvittighedstråden, men der blev jo rykket for lukning før resultatet forelå.

Er natmaden og arne.jakobsen nu begyndt at bytte point LOL

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 20:07

Ja nogen må jo rede trådene ud.
Det var bestemt ikke for at bytte.
Gider ikke at bruge mere tid på det.

Men kommer nok i tanke over det igen, hvis mister J , minder mig om det.
Det kan ske ved forkete flabet indblanden i andre folks tråde, eller ved "Så læs dog tråden din hjernelamme [profilnavn].
Og sikkert også ved mange andre ting. (Det mine regler, jeg bestemmer).
Citere lige lidt bogstaver fra AJ
Citat
Jeg er hård, men retfærdig !

Tror jeg er ved at udvikle en traume.

AJ skriv bare at jeg er barnlig , det ok med mig.
Men jeg kan nu bedre lide historien om Klods-Hans

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 20:11

AJ du har sgu osse trukket mig ned i stjerner.
traumen udvider sig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-05 20:12

...................er det her man kan gufle påænger.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 20:21

Stakkels dig emesen , du sidder bare fast midt i suppeda'sen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 20:37

natmaden du må da efterhånden lære det, nu har du igen været i svinestien *lol*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 21:08

Ja, jeg siger sq også ...lol....lol

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 21:13

Ja alt afhængigt hvordan man "tolker" vittighedstrådene, så kan de jo være meget morsomme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 21:22

Orv Ans, tror dælme jeg endelig fangede, hvori du mener humoren er

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 21:30

creamy

Er det så humor *lol* , hvis du har fanget min fortolkning af humoren i vittighedstrådene?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 21:39

Se, det kan jo så blive et fortolkningsspørgsmål - Og faktisk kan jeg jo ikke være sikker på at jeg har fanget den, men har jeg?! - så er det humor!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 21:45

Humor er ikke bare en vittighed.
Humor skal da tages alvorligt

Det sværeste er at forstå !
Citat. gammel amstrad reklame.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 21:58

creamy

Uden at vide det, så tror jeg du har

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 22:29

Hørte lige i nyhederne at svinestier ikke grisser så meget mere, det var vist noget med kostforandring
Måske skulle jeg åbne den tråd til emesen.
"Her emesen 302 point til dig"
mig>aj - aj>mig - mig>emesen
hvilken debat det kunne fremkalde
Jo det er værkstedshumor

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-05 22:50

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 23:09

Hvis vi nu allesammen skillinger sammen, så tror jeg på, at emesen én dag
får sine velfortjnte points

Jeg kan da godt lægge ud med 1 point!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 23:24

Jeg er da også lægge ud med på 1 point, jeg kan jo altid fordoble, men spørgsmålet er om emesen vil være med. Måske sender han bare sin bydreng eyvind.

emesen er du med på at vi skillinger sammen uden at eyvind bliver involveret?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 23:26

Jeg er = jeg kan

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 23:29

Hvem er hans bydreng?!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-05 23:35

Æren for den vits er rigeligt til mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-05 23:36

Er det her der kan slæbes påænger hjem.
Hilsen bydrengen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-02-05 01:26

Hovrfor kommer jeg til at tænke på den gamle soup-serie 'SKUM'

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 08:28

Apropos humor!

Humoren er en underlig tingest. Jeg har bemærket, at mange ikke opfanger hverken ironi, sarkasme, eller selvironi. Jeg synes ellers vi har mange fine smileys til at understrege disse begreber, men måske vi bliver nødt til at lave nogle, hvor det står skrevet (tydeligt), at lige nu driller jeg dig altså bare..

Lader jeg f.eks (selvironisk ) som om jeg er dum, så er der sq flere der tror, at jeg virkelig er dum...lol Man kan hurtigt komme galt afsted...DOH!!