/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
nero problem
Fra : frederikshavn
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 20-02-05 19:41

jeg bruger nero 6.6.0.6,mit problem er,at når jeg er færdig med at brænde,og trykker på næste,fryser min pc,og bliver nød til at trykke på reset knappen,for at få den plade ud af min brænder(plextor px712a),har xp pro sp2,er der nogen der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 20-02-05 19:47

Geninstaller Windows!! hehe... ej ..

Prøv at installer det nyeste verion Nero...

Den virker bedre og så ser den også bedre ud ..

http://www.nero.com/en/nero-up.php

Mvh
Jonatan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-02-05 19:48

Hmmm! Prøv at opdatere Nero. Havde selv problemer, men de er væk nu.
Start via "Nero StartSmart"
Klik på cirklen nede i venstre nederste hjørne (cirklen med flammer).
Kontroler nu.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-02-05 19:49

Ups Højre hjørne (sorry)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-02-05 20:13

Der kan man bare se, og jeg som regnede med at nero 6.6.0.6 var den nyeste.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 20-02-05 21:09

hehe.. Det jeg mente var også geninstaller og ikke installer..ups!

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 50 point
Dato : 21-02-05 08:15

Hej Clan 6.6.0.6 er den nyeste NERO, men har du opdateret dit 712A drev fra Plextor???? - hvis ikke skal du ind på www.Plextor.com og hente opdatering af dit drev.

Der får du bl.a. 8x DVD R/W ud af opdateringen, hvor du i dag han 4x på +RW og 2x på -RW

Det kan være derfor at drevet/Nero fryser - for sønnen har samme drev som dig, men det er opdateret, og han har ingen problemer.

Lars

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-02-05 20:12

Tak for svaret larsfrohn.det hjalpTAK