/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overførsel af kalender fra Outlook
Fra : Jesfrivi
Vist : 322 gange
150 point
Dato : 20-02-05 17:11

Jeg har en Samsung E330 som jeg forsøger at overføre Outlooks kalender til via Easy Studio. Jeg kan ikke få det til at virke. Hvad skal jeg gøre? Er der anden software der er bedre til det?
Jesper

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 20-02-05 17:18

hmm, det kunne nu være dejligt at vide hvilke tilslutning du bruger!

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 20-02-05 17:43

Jeg bruger et seriel kabel fra Samsung (PCB133LBE). Jeg kan sagtens overføre telefonnumrene, men tilsyneladende kan man ikke overføre kalenderen med Easy Studio. Jeg har søgt lidt, men har svært ved at finde anden software der dur til E330.
Jesper