/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash
Fra : Anden_90
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 18-02-05 23:05

Er helt ny til Flash, så nogen der ved hvor man kan få en guide til Macromedia Studio MX 2004, i elektronisk udgave så man kan lære det.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-02-05 00:05
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-02-05 11:22

Kan du ikke bruge en af de mange manualer der følger med programerne i PDF format f.eks.
FL_Getting_Started.pdf
Learning_Flash.pdf
Using_FL.pdf
osv.
- i disse tre er mere en 600 siders instruktion i det mest basale af flash, ialt ligger der flere tusinde sider der kan hjælpe dig godt igang.
Derudover vil jeg nævne at flere tekniske skoler og andre uddannelsesinstitutioner har efterudddannelses kurser i Flash - noget jeg kan anbefale - hvis du har mulighed for det.
Hvis du har brug for at vide mere evt. gode links så siger du bare til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 19-02-05 12:04

Ja hvis det er en version man downloader er der ikke instruktionsbog med jo.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-02-05 13:34

Jo, hvis du har downloaded den fra Macromedia som trial version - så ligger PDF filerne sammen med programmerne.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 01-03-05 19:21

Ville gerne have den på dansk hvis det kunne lade sig gøre.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-05 22:11

Hvis du ikke kan det der med engelsk - så er der muligheder for et par danske bøger, men det var jo ikke det du ønskede.

Her har de to titler, glimrende bøger http://www.libris.dk/

og her har de en række danske bøger hvor denne er for begyndere
http://www.globe.dk/Default.asp?action=detail&vare=FG219-6§ion=&la=action%3Dsearch%26pg%3D4%26pgs%3D20%26searchstr%3Dflash%26des%3D%26section%3D

//bentjuul

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 02-03-05 15:10

Jeg kan godt engelsk men det er noget nemmere med dansk men tak for det

Godkendelse af svar
Fra : Anden_90

Dato : 02-03-05 15:11

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-03-05 17:02

Sevtak Anden_90, skal du bruge hjælp i flash om det grundlæggende kan du bare komme igen evt via mail.

//bentjuul