/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
pulsur
Fra : eln
Vist : 1036 gange
100 point
Dato : 18-02-05 11:30

jeg har lånt et pulsur men der er ingen brugsanvisning med ,er der nogen der ved hvordan man bruger den ,der er et bælte til at spænde om brystkassen og et ur, det eneste navn der står på uret er cardiosport og on/scan

mvh.eln

Kommentar
Fra : TBang.dk

Dato : 18-02-05 12:18

Kender den ikke selv men mener man bare skal tage bæltet på omkring brytet og uret på armen, så finder uret selv ud af resten....

Held og lykke med det, hilsen Thomas

Accepteret svar
Fra : Postigj

Modtaget 110 point
Dato : 18-02-05 12:51

Hej Eln

Jeg har et word-dok liggende med en gammel brugervejl. til et Cardiosport puls ur, det kan jeg godt sende til dig.

Kommentar
Fra : eln

Dato : 18-02-05 13:21

det ville være dejligt her er min mail adresse, frodenielsen@vejen-net.dk

mvh.eln

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 18-02-05 21:07

Tak for svaret Postigj.

det var ikke helt det samme ,men tak alligevel

mvh.eln

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 09-04-05 14:16

Der må stå på uret, hvilken model det er. Gå ind på Cardiosports hjemmeside (http://www.cardiosport.com/), send dem en mail og spørg, om du ikke kan få en brugsanvisning til netop dit ur.