/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig overnatning omkring Oslo
Fra : elise
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 18-02-05 06:02

Vi leder efter billig overnatning til en enkelt nat på vej nordpå i Norge.
Det skal være i eller omkring Oslo - må gerne være privat udlejning med morgenmad, men ikke så dyrt - højst 500 dkr for 2 voksne. Har set på nettet men ikke fundet noget endnu....nogen,der har gode ideer?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-02-05 11:44

Prisniveauet i Oslo og omegn er skyhøjt, og det gælder alt .. alt. For mange år siden boede jeg flere gange på "Bondeheimer", som er et hotel på 4. og 5. etage et "stenkast" fra Karl Johan. Hvis ikke, så kør 50-100 km væk fra Oslo, her er en overnatning til at betale.
God tur !
/PG

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 18-02-05 13:49

Det billigste vil være at leje en hytte eller finde et vandrehjem
Måske her
http://www.internettkatalogen.no/kategori/vandrehjem%20og%20turisthytter/oslo

http://www.norwayonline.no/?company=386&cat=29

mvh dova

Kommentar
Fra : elise

Dato : 18-02-05 15:48

Hvad så med Hamar - er der nogen, der ved om billig overnatning der?

Godkendelse af svar
Fra : elise

Dato : 19-05-05 09:23

Vil lige have lukket dette spørgsmål, da vi har fundet en overnatning privat