/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
PORNOREKLAMER
Fra : oz1eqp
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 17-02-05 20:54

Skal vi nu have pornoreklamer på KANDU ???
Prøv lige at kikke på 1038 sjove videoclip skrevet af DJKRUNZ.
Jeg mener det er noget svineri at komme med sådan noget her.

oz1eqp Arne

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 17-02-05 21:18

ÆV nu skyndte jeg mig ind på den side, men fandt ingen porno ;-(
Det du finder noget svineri, det er der andre der synes er godt.
Sådan er vi mennesker så forskellige, og derfor er der en side som kandu med så mange forskellige interesse punkter.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 21:22

Giver 'anden' ret..Kandu består af en mængde individuelle individer -
og heldigvis for det

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 17-02-05 22:55

Jeps. det sigr jeg også

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 18-02-05 09:01

Der er så vidt jeg ved, faldet en principiel dom for; man ikke er ansvarlig for indholdet, hvis man lægger et LINK til noget uansvarligt. Dette mener kandu.dk også :
Citat
Du vil sikkert bemærke, at vi har linket kandu.dk til en masse andres websteder, det er jo godt nok, men det betyder ikke, at vi har checket alle disse sider igennem for at se, hvad der er på hver enkel. Så lad være med at bebrejde os, hvis du går ind på en side der omhandler noget der fornærmer dig eller dine husdyr. Så husk når du hopper til en af de andre websteder er det på eget ansvar.

Er man indehaver af det uansvarlige indhold, kan man derimod straffes efter gældende lov ...eller blive anmeldt af kandu.dk, hvis kandu teamet finder indholdet stødende :
Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 18-02-05 09:13

Tak for svaret molokyle.