/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan instalere man Windows XL 64 bit~
Fra : steffen15
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 16-02-05 23:27

jeg har windows xp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 01:23
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 01:37

Gæt og Google mirit!

Windows XL er et nyt 64 bit styresystem!

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-05 02:01

Spøg til side!
Jeg har ikke selv prøvet, men har da studeret lidt om den, men er ikke sikker på at min CPU understøtter formatet så jeg vil ikke prøve nu.
Windows XP 64 bit er en ny udgave til opdatering af XP pro og har du sådan en kan du jo opgradere, men der er flere ting der skal være i orden for det kræver jo, at din PC er kompatibel med et 64 nit system.
Du kan læse mere om softwaren her:
http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/news/64bit.asp
Hvis du downloader softwaren skal du brænde iso formatet over på en cd-rom/dvd for at kunne installere.

System Requirements:

• Supported processors: AMD Athlon 64, AMD Opteron, Intel Xeon with Intel EM64T support, Intel Pentium 4 with Intel EM64T support

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 09:22

næhh BjarneD - ikke gæt og google - havde faktisk både lige set og læst linket i tips og været på besøg hvor interessen også var lidt høj

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 12:17

Så burde du da også have læst, at dit link ikke gav svaret, Mirit ikk'.

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 17-02-05 17:40

Tak for svaret BjarneD.