/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mapper der altid er markeret
Fra : crayzee
Vist : 712 gange
50 point
Dato : 16-02-05 21:58

hej.. jeg har fået lavet noget rod på min com, jeg har fået gjort sådan at alle mine filer på skrivebordet altid er markeret. og det er jeg lidt irriteret over.. hvordan fjerner jeg det??

MVH Morten

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-05 22:35

Har du prøvet at genstarte?
Hvis du har Me eller XP, så gå til start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemgendannelse og stil computeren tilbage fra før du fik problemet.
Jeg tror ikke du har markeret alle dine IKONER på skrivebordet, men kun ændret det sådan at baggrunden for teksten under ikonerne er farvet, feks. blå, og det bruges mest for svagtseende/handicappede.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 16-02-05 23:26

jo jeg har xp.. ja det har jeg prøvet men jeg tror lige præcis det er bagrunden for teksten der er markeret og det vil jeg gerne have væk, kunne man det??

VH Morten

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-05 01:25

Højreklik denne computer, og vælg egenskaber
Avanceret
Ved Ydeevne trykkes indstillinger

brugerdefineret er prikket af
Brug skygger på ikoner på skrivebordet skal være vinget af
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 17-02-05 12:54

Tak for svaret pallebhansen.
         det hjalp