/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad for en gruppe?
Fra : dengalemand
Vist : 973 gange
150 point
Dato : 16-02-05 21:18

Hvilken gruppe skal jeg spørge når det drejer sig om brædtspil og ligende?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-02-05 21:20

evt. "Anden fritid" http://www.kandu.dk/dk/emne/20216

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-05 21:22

Nu da du har stillet spørgsmålet i denne kategori, så spørg i "dette" spørgsmål om brædtspil og lignende, så sparer du point til et nyt spørgsmål

Hilsen ans

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-02-05 21:24

Go' idé fra ans... men du tiltrækker sikkert ikke mange skak, ludo mv. interesserede med denne overskrift

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-05 21:28

CLAN

Der er så mange, der abonnerer på "kandu" , så muligheden er der

Men "andet fritid" eller "andre interesser" kunne også bruges.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-02-05 21:36

afventer den-gale-mansd spørgsmål
Det ku' jo være vi ku' hjælpe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-05 21:37

Nemlig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 21:48

Hvor er I søde Ans og CLAN

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-02-05 21:48

Aaarrgghhh NEJ! Har lige været i gang med gulvklud og knofedt (og kartoffelmel) - sad og skrev nok så lystigtt her på denne tråd. Bag mig kom en velkendt lyd... urgh, urgh, urgh! Man drejer sig 180 grader og ser hunden servere sin aftensmad (opvarmet til +/- 37 grader)... lææææk'ert.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 21:48

Jeg ved da også lidt om spillet ludo, hvis det skulle være....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 21:49

lol

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-02-05 04:33

Skak - ludo - mølle & dam - matador ???? lad os høre dugalemand .....
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-05 08:38

Ludostøvler bør ikke være med velkroluk.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 14:57

Ludostøvler?!?!
Har du sådan et par emesen ..lol

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 19-02-05 14:52

Hej spradebadsser!!!!!!!!!!!!
Godt, jeg vi i så frem deles stille jer følgende ? Spillet Tintin fra Revensburger, er der nogen af jer der er stødt på det?
Og hvad koster det så? Bliver det godt vejr imorgen? Ludo...........................hader jeg i grunde ikke ludo!!!!!!!!!
Så skulle der være lidt til de grå hen over weekenden.

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 19-02-05 14:55

Hej igen-igen

Har forøvrigt prøvet "anden fritid" hvor ? stadivæk ligger ubesvaret. Hård nød???????????????? Tja..............hvis den gruppe ikke kan, så må jeg jo sætte min lid til jer.

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 19-02-05 14:57

Ravensburger var forlaget, ikke Revensburger
Sorry..............

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 19-02-05 14:59

Køb nu rigeligt ind af øl & chips. Det bliver en laaaaaaaaang weekend med dette ?

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 19-02-05 15:02

CLAN kan din hund kaste isterninger op? +/- temperatur, øhhhhhhhh

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-05 16:21

Ravensburger har lavet puzlespil med Tin Tin

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 19-02-05 19:15

Hej emesen
Det her skulle være et dedektiv spil.

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 150 point
Dato : 19-02-05 23:08

Hej galemand

Umiddelbart ser det ud somom det eneste spil Ravensburger har lavet med detektiv spil, er "Scotland Yard". http://www.ravensburger.com/rag/com/usa/produkte/db/spiele.html?26117 ....altså hvad jeg kan se

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : dengalemand

Dato : 11-06-05 13:01

Tak for svaret Toupie. Det var det tætteste man kunne komme, men det var også en hård nød at knække.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-05 00:53

Velbekommen