/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
E-mail
Fra : valhala7
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 16-02-05 11:47

Jeg har tilmeldt mig her da jeg ville have svar på nogle ting nu har jeg fået svar men der kommer stadig E-mails ca 100 om dagen og det er ret træls og skal sidde og slette alle dem hver dag hvordan gør jeg så der ikke kommer flere mails til mig ang. det svar jeg allerede har fået.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-05 11:49

Gå ind i dine abonneringer og fjern fluebenene på de abonneringer du har, så skulle det gerne stoppe.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-05 11:51

Hvis det er spørgsmål du har deltaget i, der generer, går du ind i din profil, ruller ned, åbne spørgsmålene et for et, og fjerner abonneringerne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-05 11:57

Hvis det er dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/59128

klik på spørgsmålet, nederst på siden kan du fjerne fluebenet, så får du ikke flere henvendelser.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-05 13:12

Kan du har været lidt ude af ballance så du har måske fået dobbelt mail.

En spørger vil altid få mails hvis der kommenteres videre på spørgsmålet.
En der kommenterer kan hakke fra i [V] > [ ] ja tak, send.... og trykke send indlæg.
Vil man ikke have mails om emner skal disse hakkes fra i "dine abonneringer"

Vil du slet ingen mails have så:
Opret en www.hotmail.com mailadresse
Gå til "din profil" på Kandu og lav din mailadresse om til den nye hotmail
Nu har du da samlet al din "Kandupost" et sted.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-02-05 14:50

Du kan også gå til "meddelelser" og herefter "blokker afsender" .. så kommer alle mails i "slettet post"
/PG

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-05 15:07

Har du Outlook Expres eller Outlook - så kan den nye hotmail ligge for sig selv så du kan "styre" dine mails fra Kandu