/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stjernerne?
Fra : sprit73
Vist : 381 gange
20 point
Dato : 15-02-05 15:30

Måske et fjollet spørgsmål ..... men hvad betyder stjernerne over mit brugernavn (de er øverst på siden) - jeg er forholdsvis ny bruger og har 3,5 stjerne ud af 5 markeret?

/sprit

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-05 15:32

Det viser (vistnok) gennemsnittet af hvor mange stjerner andre brugere har givet dig for dine svar!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-05 15:36

Hvis du har skrevet tip, bliver svaret bedømt med "stjerner"

Hvis du har svaret på et spørgsmål, hvor dit svar bliver accepteret, bliver det bedømt med "stjerner"

Alle superbrugere starter med fem stjerner. Det er gennemsnittet af stjerner du nu kan se. Andre brugere kan ikke se hvor mange stjerner du har.

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 30 point
Dato : 15-02-05 15:37

Det tænkte jeg også..
Men sprit73 har fået 5, 5 og 3 stjerner for sine 3 svar. Det giver et gennemsnit på 4.333 - og ikke 3,5..

Hvis man også medregner de points der er givet ved tips, giver det samlede gennemsnit: 3,4375, som jo næsten er 3,5... så dét må vel være svaret..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 15-02-05 15:38

- Min kommentar var til 3773's kommentar
Vi er enige, ans..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-02-05 15:39

Ja 3773 har da ret. Jeg har ikke mere nogen stjerner, men efter den første accepterede besvarelse af et spørgsmål da havde jeg stjerner, jeg husker ikke hvornår man opgav at vise stjerner

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-02-05 15:45

Jeg skriver så langsomt at der kom tre fire svar medens jeg skrev

Godkendelse af svar
Fra : sprit73

Dato : 15-02-05 15:45

1000 tak for svaret NielsPT.

Super fint og let forståeligt!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 15-02-05 16:29

Ja, jeg har altså ingen stjerner!! Mine forsvandt fra en dag til en anden og uden at jeg harvde stillet åndsvage spørgsmål eller lign. Og de er ikke kommet igen..

Så held og lykke med dine stjerner!!!!

Memuel