/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Spørgsmål om S&D
Fra : swarn
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 14-02-05 13:35

God dag brave folk.

Er der en der kan hjælpe mig med dette lille spørgsmål.

Her det sidste stykke tid får jeg, når jeg er inde på en side, som denne,(MultiMap.com-eller andre) et vindue fra "Spybot-S&D" hvor der står:
(Spybot-S&D reports that you want to download "Avenue A,Inc")
og så et ja eller nej, hvad er det, eller er min S&D sat forkert op.

Hilsen Hans Hvidovre, som er et stort > ? ? ? ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-05 13:57

Nej nej gør det ikke.
Det er et plagiat som som forsøger at komme ind til dig - som jeg har læst et sted.
Men spørg lige herovre: http://www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 14-02-05 14:25

Der ligger det også, så jeg venter på svar der, men hvad er det for en størelse jeg har med at gører.

Hilsen Hans Hvidovre, som er et stort > ? ? ? ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-05 15:24

Tja det ved jeg ikke - men alt hvad der uopfordret tilbydes fra nettet ryger i skraldebøtten eller bliver blokeret.
Ingen gode antivirus programmer tilbyder sig selv.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 14-02-05 15:53

Lige som det somme tider kan svare sig at søge lidt i Kandu så kan det også på Spywarefri

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=7139

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-05 16:02

Ok BjarneD så snupper vi den "Avenue A,Inc" ved lejlighed.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-05 16:05

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 15-02-05 17:26

Tak for svaret BjarneD.
Hilsen Hans Hvidovre